sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć mężczyzna
Wiek 19
Masa ciała 80
Wzrost 177
Wysłana -
lodzianin1
No to gratulacje za miejsce na pudle


Dzięki wielkie :)

Normalnie nie mam kiedy wypisek zrobić, egzaminy się zaczęły może jutro ponadrabiam wpisy
Wysłana -
15-20.06

W końcu powrót po tygodniu do treningu, byłem głodny siłowni a zostały mi już tylko 2 tygodnie trenowania przed wyjazdem. Jeszcze nie wiem, ale może w ostatnim tygodniu sprawdzę maxy. Sylwetka widzę że się poprawia, mimo że nie liczę skrupulatnie tych kalorii, ostatnio zdarza mi się że okno kończę koło 1-2 w nocy jak wrócę i żadnych negatywów nie widzę. Wczoraj pisałem egzamin z angielskiego zdałem, jeszcze nie wiem na ile no a dziś fizykoterapia no i tu już było mega ciężko ale mam nadzieję że się udało. W tym tygodniu jeszcze 2 w czwartek ustny angielski a w piątek masaż i w przyszły piątek jeszcze kinezyterapia i koniec. Muszę robić wypiski regularnie bo nie pamiętam czasem co jadłem jak byłem u swojej pani Przyszły mi też suple, wziąłem sobie opakowanie shotów sfd power i dość fajnie działają. W kuchni faza na omlety/naleśniki i nabiał.




15.06 - DNT

16.06 - Dół #2

A. Fronty 4 x 8
B. Martwy ciąg RAMPA 5
C. Hip thrust 3 x 8
D. Hang clean 3 x 3

17.06 - Góra #2

A. OHP RAMPA 5
B. Podciąganie 5 x 5
C1. Narciarz 3 x 8
C2. Wyciskanie hantli duży skos 3 x 8
D1. Wznosy w bok 3 x 8
D2. Facepull 3 x 8

18.06 - DNT

19.06 - DNT

Dół #1

A. Przysiady RAMPA 5
B. SGDL 3 x 8
C. Hang Clean 4x3



7.06 - Okno: 14:00-22:00

1. Barszcz ukraiński z fasolą, drumsticki 400 g, ziemniaki 300 g, warzywa,
2. Jajko 2 szt, mąka graham 75 g, serek wiejski lekki 200 g, jogurt proteinowy, nektarynka 100 g


Całość: 140/145/55







16.06 - Okno: 15:00-22:00

1. WPC 30 g
2. Jajko 1 szt, mąką graham 125 g, twaróg chudy 300 g, truskawki 200 g, jogurt naturalny 100 g, mleko 1,5% 100 ml, masło orzechowe 20 g, czekolada 85% 20 g
3. Jajko 4 szt, chleb 200 g, warzywa, jogurt proteinowy, owoce 300 g

Całość: 170/260/65





17.06 - Okno: 14:00-21:00

1. WPC 30 g
2. Kurczak 350 g, ryż basmati 100 g, warzywa, nektarynka 200 g, czekolada 85% 20 g
3. Sałatka z mozzarellą, chleb, wino

Całość: 140/200/50



18.06 - Okno: 14:00-21:00

1. Rosół z makaronem, mięso drobiowe 300 g, wieprzowina 100 g, ziemniaki 300 g, warzywa
2. Baton proteinowy
3. Koktajl owocowo-warzywny, placek z truskawkami

Całość: 120/200/50







19.06 - Okno: 14:00-21:00

1. Jajko 2 szt, mąka graham 50 g, serek wiejski lekki 200 g, jogurt proteinowy , nektarynka 100 g
2. Kiełbasa, schab
3. Jajko 3 szt, chleb 50 g, masło 5 g

Całość: 150/150/70



20.06 - Okno: 14:00-21:00

1. WPC 30 g
2. Jajko 2 szt, mąka graham 50 g, serek wiejski lekki 200 g, jogurt proteinowy , riso light, banan 100 g
3. Twaróg chudy 250 g, grahamki 220 g, warzywa, masło orzechowe 40 g, banan 100 g

Całość: 150/250/50







Przed treningiem:

- BCAA 10 g
- SFD PowerShot

Do ostatniego posiłku:

- Wit C 2 g
- GABA
- Wit D3+K2
- Probiotyk
Wysłana -
Zaległości nadrobione, jesteś rozgrzeszony ;D
Ja mam ostatnio tak że przez cały dzień chodzi za mną nabiał a na wieczór i tak zazwyczaj zrobię jakieś mięso, chyba z przyzwyczajenia.

No a miska oczywiście jak zawsze bardzo fajna ;)
Wysłana -
Gdzieś to Riso Light dorwał? I jakie makro to ma?
Strona 205 z 205
Dodaj odpowiedź