SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Zywność na redukcje.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 25
Płeć mężczyzna
Cel 85 kg
Waga 100
Wzrost 186
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ok 25%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 5 razy sztuki walki, praca w restauracji
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 17 miesiecy ciaglosci sportu(16 miesiecy silownie, i aktualnie miesiac sztuki walki. A tak to 1/3 zycia w sporcie.
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Obecne odzywianie na srednim poziomie. trafi sie tluszczyk i mączane produkty.
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) zdrowy
Stosowana lub planowana suplementacja Brak suplementacji
Wysłana -
Siemka, chcialem przygotowac sie do redukcji. Prosze o skorygowanie czy wszystko jest wporzadku. Tluszcze 1g na kg ciala, bialka 1.7-2.0 g na g ciala, wegle 2.7g na kg ciala (bo jeszcze bedzie praca w restauracji). Jestem osoba co intesywnie uprawia sztuki walki 5 razy w tygodniu, brzuch co 2 dzien trenuje, i z czasem chce dodac 2 silownie. Zrodło bialek : indyk,kurczak,mintaj,brzuszki lososia (lub inna tlusta ryba 1 raz w tygodniu.), karkowka, schab, podroby, tatar wolowy. Zrodlo wegli: kasze, ryz basmati, ryz brazowy, ziemniaki, czasem bataty, platki orkiszowe, owsiane, banany. Zrodło tluszczy to orzechy, i zwierzece. Witaminy i mineraly : 0.5 kg warzyw dziennie + owoce. Czy moge sie zabierac do ukladania ?






Zmieniony przez - oleksy99 w dniu 2018-01-10 14:45:35

Zmieniony przez - oleksy99 w dniu 2018-01-10 14:46:08
Wysłana -
Redukcja tkanki tłuszczowej jest celem, który polega na zrzuceniu nadmiaru tłuszczu z organizmu, przy zachowaniu jak największej ilości mięśni. Wprowadzając podstawy redukcji, czyli odpowiednią dietę i treningi z reguły nie ma problemów w uzyskaniu dobrych efektów. Pewien problem pojawia się niestety, gdy celem naszym są wyniki w sportach walki. Niestety nie można mieć wszystkiego, więc treningi musi być odpowiednio ukierunkowany w stronę konkretnego celu. Sylwetki lub wyników w sportach walki. Oczywiście sylwetkę można zmienić, ale efekty nigdy nie będą takie jak w sytuacji skupienia się na jednym celu.

Jeżeli więc chcesz mieć wyniki w sportach walki, a przy okazji zmienić swoją sylwetkę, niezbędne będzie wprowadzenie treningów siłowych. Bez nich nie ma ku temu szans. Stracisz sporo mięśni i będziesz po prostu mniejszy, ale sylwetka nie będzie wyglądała dobrze.

Jeden z treningów warto w takiej sytuacji ukierunkować pod ciężkie treningi dwubojowe, gdzie dominowały będą ćwiczenia typu: rwania, podrzuty, przysiady rwaniowe, przysiady, wiosłowania, ciągi, wykroki, podciągania na drążku, wyciskania żołnierskie. Czyli złożone ćwiczenia, wielostawowe, bez zbędnej izolacji mięśnia. Kolejny z treningów może być funkcjonalny w połączeniu z treningiem stacyjnym. Łączymy w nim poszczególne ćwiczenia przydatne w sportach walki, wykonując jedno po drugim, kształtując swoją sprawność, kondycję, wytrzymałość, eksplozywność.

W takiej sytuacji należy mieć na uwadze ilość kcal w Twojej diecie. Przy tak dużej aktywności nie może ich być zbyt mało. 3000 kcal może okazać się odpowiednią ilością. Ilość białka 1,7 g/kg masy ciała. Tłuszcze 1 g, a węglowodany stanowiące resztę kcal to dobre rozwiązanie. Nie ma sensu dawać więcej białka w sportach walki.

Tutaj możesz poczytać o zalecanych źródłach składników odżywczych w diecie:

1. Białko: http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html.
2. Tłuszcze: http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html.
3. Węglowodany: http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wstaw swoją dietę w zalecanej formie
http://www.sfd.pl/t922822.html 
Wysłana -
Aktywność dość wysoka, więc kcal może być zbyt mało. Wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Poza tym trenowanie brzucha co drugi dzień nie ma sensu. Usuń to i daj raz w tygodniu solidnie wzmocnienie mięśni głębkoich brzucham przyda się to w sportach walki. Do tego treningi crossfit/funkcjonalne.
Wysłana -
Zabierać się mozesz, nawet jakbyś źle zaczynał to od tego jest forum by skorygować, pokładaj sobie wszytsko i daj do oceny
Wysłana -
To 1 opcja.

Wysłana -
2 Opcja.

Wysłana -
Pistacje do eliminacji. Daj inne orzechy/pestki (z wyjątkiem ziemnych i słonecznika). W diecie praktycznie nie ma nasyconych kwasów tłuszczowych. Ryby wędzone okazyjnie. Daj świeże.
Wysłana -
Dzieki Ziomek.




Wysłana -
za tego dorsza czasem bede zmienial na jakas dorate czy inna rybe.
Wysłana -
Pisząc o eliminacji pistacji nie miałem na myśli zmiany ilości tłuszczów diecie, a zastąpieniu ich innych źródłem tłuszczów. Ty z kolei zmniejszyłeś kcal w diecie. Trzymaj się wyliczeń i założeń.
Wysłana -
Czy teraz byloby wporzadku?




Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź