SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zwichnięty łokieć;/;/

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 29680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1668


Jestem studentem na AWF-ie, ostatnio na zajeciach judo tak niefortunnie upadłem , że zwichnąłem łokieć.....;/jestem teraz załamany całym tym zdarzeniem, bo lekarz mówił ,że ze sportem muszę sobie dać na spokój...;/a to dla mnie dramat.Rękę mam w gipsie na 3 tyg. Proszę o wypowiedzi osób, które miały podobne kontuzje stawu łokciowego.Czy możliwe jest, że będę miał w miare sprawny, i silny łokieć?? Opisujcie swoje przypadki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3
Własnie jestem po rehabilitacji, reka w dalszym ciągu boli i nie wyprostuje się .Jutro ide do lekarza ortopedy i co mnie czeka czy dalsza rehabilitacja czy co?

Jestem własnie po rechabilitacji zwichnietego łokcia miałam gimnastykę,krio,magnetronik ręka w dalszym ciągu sie nie wyprostuje i boli ..Jutro mam wizytę u ortopedy jaki będzię dalszy ciąg leczenia?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cienko to widzę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 225
Witam,

Jak potoczyła się rehabilitacja i jak sprawa teraz wygląda ???