SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zwiększenie masy - trudny przypadek?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1345

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77
Cześć, to mój pierwszy post na tym forum, więc jeśli zrobiłam coś nie tak, dałam wątek w złym dziale to proszę o wyrozumiałość i ew. poprawkę. :)
Piszę w sprawie treningu zwiększającego masę mięśniową, który chciałabym wykonywać w warunkach domowych. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z ćwiczeniami siłowymi (takimi z prawdziwego zdarzenia), poza tym generalnie nie jestem za bardzo wysportowaną osobą. Jestem w stanie zakupić jakieś hantle czy inny tego typu sprzęt (tu proszę o jakąś sugestię co będzie dobre na początek, bo jestem trochę zielona w tych sprawach), mam w domu drążek, ale szczerze mówiąc nie wiem czy on mi się jakoś przyda? (wiem że są ćwiczenia z jego użyciem, ale tak jak pisałam - ja się za bardzo nie znam)
Moim problemem jest to, że ważę malutko, moje BMI to 16.5 - od razu zaznaczam, że jestem zdrowa, przebadana pod katem różnych chorób, wszystkie wyniki w normie (lat mam 20). Tak mam od zawsze, jem dużo, swego czasu byłam nawet u dietetyka i wyszło, że jem powyżej swojego zapotrzebowania natomiast dużo kalorii nabijają mi produkty mało wartościowe np. słodycze itp. Myślę, że ciężko mi będzie nabrać masy, ogólnie mięśni mam bardzo mało, ale chciałabym spróbować trochę podbić tą moją wagę, bo widzę, że lepiej bym wyglądała jakby mnie było objętościowo trochę więcej w niektórych miejscach ;)