SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Zrzucić brzuch i urosnąć.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 35
Płeć M
Cel Zrzucić brzuch i przybrać na masie (głównie klatka i łapy)
Waga 95
Wzrost 185
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca biurowa połączona z fizyczną. wstaję o 5 rano, kładę się spać ok. 23. Trening 4 razy w tygodniu przeważnie ok. 18.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Trenuję od roku w domowej siłowni (ławka regulowana, stojaki, gryf prosty, łamany, gryfy krótkie, modlitewnik, ławka do brzuszków, wyciąg górny)
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Odrzuciłem cukier, jem regularnie 5 posiłków. Waga spadła ze 111kg do 95kg. Ogólnie zeszczuplałem lecz został brzuch.
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Zdrowy.
Stosowana lub planowana suplementacja Białko, BCAA, Witaminy, Kreatyna.
Wysłana -
Ok. Czyli słonecznik out. Myślałem, że wnosi do diety dobre wartości (błonnik, dobry tłuszcz), ale skoro mówicie że nie to usuwam.
Czyli redukując starać się dużo białka a tłuszczy żeby nie przekraczać zalecanej ilości?
Wysłana -
Słonecznik zawiera bardzo niekorzystne proporcje kwasów tłuszczowych. Podobnie jak orzechy ziemne, czy olej z pestek winogron. Białko 2g/kg masy ciała, a tłuszcze 1-1,3g.
Wysłana -