SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucić brzuch i urosnąć.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5319

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

35

Płeć

M

Cel

Zrzucić brzuch i przybrać na masie (głównie klatka i łapy)

Waga

95

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa połączona z fizyczną. wstaję o 5 rano, kładę się spać ok. 23. Trening 4 razy w tygodniu przeważnie ok. 18.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trenuję od roku w domowej siłowni (ławka regulowana, stojaki, gryf prosty, łamany, gryfy krótkie, modlitewnik, ławka do brzuszków, wyciąg górny)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Odrzuciłem cukier, jem regularnie 5 posiłków. Waga spadła ze 111kg do 95kg. Ogólnie zeszczuplałem lecz został brzuch.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko, BCAA, Witaminy, Kreatyna.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 20 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1647
jak wstawić foto?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 20 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1647
BF wychodzi mi 22,88%. Słabo co?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3421 Napisanych postów 8469 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 407869
Korzystając z "niebieskiego dymka" "wyślij odpowiedz" w prawym dolnym rogu ekranu. Obierz realny cel - nie da się budować i redukować jednocześnie, a przy dużym zatłuszczeniu mięśni nie zbudujesz, tylko dalej będziesz tyć. A żeby zredukować/masowac - trzeba liczyć i ćwiczyć.