SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucić brzuch i urosnąć.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5313

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

35

Płeć

M

Cel

Zrzucić brzuch i przybrać na masie (głównie klatka i łapy)

Waga

95

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa połączona z fizyczną. wstaję o 5 rano, kładę się spać ok. 23. Trening 4 razy w tygodniu przeważnie ok. 18.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trenuję od roku w domowej siłowni (ławka regulowana, stojaki, gryf prosty, łamany, gryfy krótkie, modlitewnik, ławka do brzuszków, wyciąg górny)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Odrzuciłem cukier, jem regularnie 5 posiłków. Waga spadła ze 111kg do 95kg. Ogólnie zeszczuplałem lecz został brzuch.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko, BCAA, Witaminy, Kreatyna.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 20 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1647
Witam Wszystkich,
Mam kilka dylematów i chciałbym Was prosić o pomoc i podpowiedzi...
Wiek: 35l, Wzrost: 185cm, Waga: 95kg.
Było już 111kg i ogólnie "niezdrowy tryb życia" (alkohol, fast-foody i zero kontroli w odżywianiu).
Od roku wziąłem się za siebie... Odrzuciłem cukier (słodycze, nie słodzę nic).
Jem zdrowo i staram się regularnie. Zrobiłem sobie siłownię w domu i ćwiczę 4 razu w tygodniu.
Przez cały ten rok ćwiczyłem FBW czyli ogólno rozwojowo wszystko na jednym treningu.
Zrzuciłem wagę i czuję się znacznie lepiej. Jednak teraz chciałbym pójść level wyżej, żeby było widać efekty.
Z supli cały czas:
- białko: Allnutrition WHEY Protein, SFD WPC Protein Plus,