SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucić brzuch i urosnąć.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5320

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

35

Płeć

M

Cel

Zrzucić brzuch i przybrać na masie (głównie klatka i łapy)

Waga

95

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa połączona z fizyczną. wstaję o 5 rano, kładę się spać ok. 23. Trening 4 razy w tygodniu przeważnie ok. 18.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trenuję od roku w domowej siłowni (ławka regulowana, stojaki, gryf prosty, łamany, gryfy krótkie, modlitewnik, ławka do brzuszków, wyciąg górny)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Odrzuciłem cukier, jem regularnie 5 posiłków. Waga spadła ze 111kg do 95kg. Ogólnie zeszczuplałem lecz został brzuch.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko, BCAA, Witaminy, Kreatyna.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 20 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1647
Ok. Czyli słonecznik out. Myślałem, że wnosi do diety dobre wartości (błonnik, dobry tłuszcz), ale skoro mówicie że nie to usuwam.
Czyli redukując starać się dużo białka a tłuszczy żeby nie przekraczać zalecanej ilości?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6263 Napisanych postów 76005 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754697
Słonecznik zawiera bardzo niekorzystne proporcje kwasów tłuszczowych. Podobnie jak orzechy ziemne, czy olej z pestek winogron. Białko 2g/kg masy ciała, a tłuszcze 1-1,3g.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert