SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Zróżnicowany trening, wytrzymałość, pomoc

Wysłana -
Witam. Chodzę na tą siłownię ale widocznie nie jest to dla mnie, ponieważ nie widzę już efektów (nie trzymam diety, jem tyle ile moge). Fajnie jest tak pomachać, spompować się ale to efekt chwilowy. Chciałbym zacząć coś nowego. Nie robić na odpiernicz jak to bywało i zadbać o swoją kondycję skoro staranie się, zmiany w treningu nic nie dają. Doszedłem do wniosku, że siłownia jedyne co mi daje to ból dołu pleców.
Teraz chciałbym was się doradzić.
-Co myślicie o bieganiu 4-5 razy w tygodniu?
-Amatorskim boksowaniu w domu z ciągłął nauką techniki? (Taki lekki trening a nie zapieprzanie w worek z całej mocy)
-Treningu na siłowni ale bez żadnych obciążeń ciała i nie katowaniu się a bardziej skoncentrowaniu się na hipertrofii? Jakieś pompki, podciągnania?
Jakieś wskazówki, a nie nabijanie się będą mile widziane. Mam nadzieję, że ktoś pomoże i coś doradzi.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zapraszam na crossfit będziesz zadowolony i zauważysz efekty przy systematycznym treningu nawet bez specjalnej diety. Na pewno nie są to treningi które będą Ci się nudzić. Zapraszam też do działu który poświęcony jest treningom CF. http://www.sfd.pl/FitRage,_CROSSFIT_i_Dieta_PALEO-f432.html 
Wysłana -
Nie licz, że miana aktywności nagle przyniesie efekty. Crossfit będzie fajną opcją ale w każdej dyscyplinie musisz mieć pewien rygor treningowo-dietetyczny, który pozwala osiągać wyznaczone sobie cele.
Wysłana -
Ciekawy crossfit ale za dużo tego żeby tak szybko pojąć :/.
Wysłana -
No w przypadku crossa to jest metodyczna praca najpierw nad wzorcami i prawidłową techniką. Jak trafisz do dobrego boxa to wszystkiego Cię nauczą.
Wysłana -
Mieszkam w małym mieście to z crossfitem słabo u mnie. Może coś innego jeszcze?

Ogólnie czuję się jakiś ograniczony przez siłownię. Ciągle te same ruchy są wykonywane. I jeszcze ból dołu pleców. No nie wiem sam co robić. Albo po prostu będę robił na siłce to na co mam ochote a nie się zmuszać. Bieganie i rozciąganie, pompki różnego rodzaju. Coś co mi pomoże w poprawie kondycji.
Wysłana -
Możesz ewentualnie wprowadzić jakieś kompleksy sztangowe jako element kondycyjny jednak ta forma do tego typu treningu musi być już sensowna.
Wysłana -
To znaczy?
Wysłana -
Wpisz sobie w wyszukiwarkę kompleks sztangowy i znajdziesz sporo informacji przydatnych na ten temat.
Wysłana -
A trening dynamiczny?
Wysłana -
A nie chcesz spróbowac zaczac trenować z głową i racjonalnie się odżywiać, żeby w końcu efekt się pojawił ?
W sumie wszystko zależy od Twoich celów.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź