SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Zmodyfikowany ppl do oceny i poprawy

Wysłana -
Więc na moje oko to nic innego jak rampa z tym ze zamknięta na 5 serii in5 powtórzeń.

Przyjmijmy ze wszędzie gdzie miałem rampe to zamienię na 5x5 to ma sens taki trening?
Przykładowo klatka by wypadła w pon a kolejna piątek to wychodzi każda taśma co 4 dni. Taka częstotliwość jest ok?

I czy mogę walić np push pull legs tak jak podałem jednym schematem cxy lepiej np pon klatka 5x5 + akcesoria a piątek lżej? Z tym ze trojboisci co trening jada duze ciężary wiec moze zrobić jeden schemst na każdy trening I walić tak co trening ciężko
Wysłana -
Można dać 5 x 5 w ćwiczeniach głównych a reszta inną metodą, np. rampą. I 5 x 5 to nie jest rampa zamknięta, bo nie obejmuje progresji z serii na serie.
Wysłana -
Aha czyli robimy 5 serii stałym ciężarem I dokładamy po prostu z treningu na trening
Wysłana -
Jak to forum żyje do tej pory jak po kilku dniach od postu odzywa się tylko jednq osoba. Kiedyś na drugi dzień w każdym poście rodziła sow dyskusja na 20 osób. Jak to forum jescze trwa ;)
Wysłana -
Wiesz, to że nikt sie nie udziela nie znaczy, że nikt tutaj nie zagląda. A skoro otrzymałeś rzeczową odpowiedź to tym bardziej nie trzeba nic dodawać.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź