SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Zmiana FBW na... FBW?

Wysłana -
Cześć, ćwicze od dłuższego czasu FBW co drugi dzień, wygląda on mniej więcej tak:
1 zestaw:
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 10-8-6-5 powtórzeń
Podciąganie się na drążku nachwytem 3x6powtórzeń
Uginanie ramion z hantlami 3x10
Dipy z obciążeniem 3x8
Unoszenie hantel na boki 3x8
Brzuch + 30 minut cardio (najczęściej rowerek)

2 zestaw:
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół 4x 8 powtórzeń
Podciąganie się na drążku nachwytem 3x6powtórzeń
Uginanie ramion z łamaną sztangą 3x10
Wyciskanie francuskie 3x8
Wyciskanie żołnierskie 3x8
Brzuch + 30 minut cardio

Dieta generalnie nie wyliczona jednak kaloryczność i podaż białka wskazywałaby na etap robienia masy aniżeli redukcji. Efektem tego jest dosyć duży BF, przy 187 cm wzrostu ważę 95 kg i około 90 cm w pasie. Chcialbym teraz wziąć się za redukcję, najlepiej trzymając się planu FBW bo mi najbardziej odpowiada ale kompletnie nie wiem jak zmienić ćwiczenia, jaki zakres ruchów itd. Nigdy wcześniej nie byłem na redukcji. Przy okazji chciałbym zapytać czy obecny plan jest w porządku czy należałoby coś zmienić
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ale ten plan trzeba cały przebudować bo jest po prostu słaby. Nie masz martwego ciągu ani przysiadów. Trzeba zrobić jakiś porządny trening bo to taki na pół gwizdka
Wysłana -
Zapomniałem dodać, jest on na pół gwizdka bo jestem niedługo po operacji kolana. Dopiero wprowadzam powoli przysiad, z martwym się obecnie jeszcze wstrzymuje
Wysłana -
No i dlatego się powinno wypełnić ankietę działu by wiedzieć dla kogo taki plan jest, czy nie ma problemów zdrowotnych
Wysłana -
tomek94s
Zapomniałem dodać, jest on na pół gwizdka bo jestem niedługo po operacji kolana. Dopiero wprowadzam powoli przysiad, z martwym się obecnie jeszcze wstrzymuje


A co lekarz na to ? Pozwolił już wdrażać ćwiczenia siłowe ?
Wysłana -
Jak najbardziej, mogę już obciążać kolano więc dorzucam przysiad/suwnica.
Wysłana -
To ostrożnie wprowadzaj przysiad do planu i nie szalej początkowo z obciążeniem żeby dać czas na wzmocnienie mieśni wokół kolana.
Wysłana -
Suwnice sobie daruj, bo tu łatwo przeciążyć staw kolanowy. Może narazie przysiady bez obciążenia lub goblet squat.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź