SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Zejscie poniżej 12 body fat

Wysłana -
Witajcie. Postaram sie napisac krotko i zwiezle. Redukuje od 3 miesiecy, zszedlem z 87 do 78kg, aktualnie podobno mam jakies 11-12bf chodz mysle ze wiecej. Aktualnie przystopowala mi redukcja. Mam sporo fatu na dole brzucha w okolicy klaty i u gory ramion.
Wiek 25
Obwod pasa 80.5
Ramie 39
Udo 61
Trzymam 2400-2500kcal 200B 60T reszta ww
Trenuje:
3x trening silowy FBW
2x cardio po treningu silowym 20-30min
1x10kg biegu
staram sie robic 10tys krokow dziennie
to na tydzien.
Moje pytania: 1. Czy dam rade zejsc do tych powiedzmy 9-10bf zrzucic reszte tluszczu(nigdy nie zrobilem takiej redukcji na tym poziomie co teraz konczylem pierwsza) 2. Czy ucinac jeszcze kalorie w dol? Moj bilans zerowy to +-3000
3. Suplementy ktore stosowalem to tylko Whey i Witaminy. Planuje dodac omege 3 i yohimbine i czy to dobry pomysl.
Pisane na szybko bo jedno mi sie juz skasowalo przez danie procentow!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
napisze Ci co ja bym zrobil patrzac na Twoja sylwetke.

kalorie zostawiam, zmianiam tylko proporcje makro i wchodze na ketoze. do tego zapominam o cardio i te sesje zamieniam na metabolike czyli interwaly, hiit, tabata, kompleksy sztangowe. do tego dorzucilbym joszke przed treningowo i nie ma bata ze nie zejdzie do tych 8%
Wysłana -
A podal bys mi jakis artykul jak wejsc na ta ketoze bo powiem Ci ze nigdy sie tym nie interesowalem a ilu ludzi w internecie tyle roznych opisów :) Masz jakas sprawdzona joszke bo nigdy nie kupowalem.
Wysłana -
A jakie w ogóle masz cele? Dlaczego chcesz zejść tak nisko z bf? Jednocyfrowe to już mało zdrowo. Występujesz, chcesz występować?
Wysłana -
mysle ze robi to dla samego siebie i doskonale to rozumiem. nie trzeba wchodzic na scene by stawiac sobie takie cele "do lustra", taki to juz sport.

a do autora - joszka sprawdzona jest z wxn, apollo, primaforce

ketoza to ketoza,schemat jest jeden. schodzisz z weglami do maks 30g dziennie (glownie z warzyw), natomiast bialko trzymalbym ciut nizej, tak w okolicach 1.6-1.8g/kgmc, a reszte kcal uzupelnisz tluszczami.

tylko jak teraz byles na wiekszej podazy wegli to nie schodz z nimi z dnia na dzien do tych 30,tylko zrob to w okresie ok 2 tyg stopniowo darzac do tej wartosci.
Wysłana -
Nie wystepuje ale moze kiedys chodz jaki sens i szanse naturalnie. Chcialem zrobic to dla siebie sprawdzic czy z moja budowa mogl bym kiedys sprobowac sceny, poza tym mysle ze mam jeszcze sporo fatu i chce osiagnac cos wiecej niz z ostatniej redukcji bo jak znow skoncze w takim momencie gdzie nawet nie widze dokladnie brzucha to w koncu siadzie mi psychika i odwroce sie od tego sportu.
Wysłana -
no to z mojej strony poznales strategie dla osiagniecia Twojego celu. mozesz tez pojsc w schemat z weekendowymi ladowaniami, ale to juz od Cb zalezy
Wysłana -
A ile czasu na tej ketozie mam byc. Bo jak mam schodzic 2 tygodnie to ile byc na 30w i jak z tego pozniej wyjsc.
Wysłana -
w Twoim przyoadku do osiagniecia celu poniewaz nie zajmie Ci to dlugo jak sie porzadnie przylozysz. wychodzisz z ketozy z dnia ja dzien, po prostu wchodzisz na swoje 0 kcal z nowym makro pod mase. filozofii tu wiekszej nie ma. aktualnie masz ok 290g ww w diecie wiec utnij je do 150g, w kolejnym tyg do 75g i nast tyd juz ketoza na 30g. oczywiscie ucinajac ww podbijaj tluszcze zeby zachowac ta sama kalorycznosc.
Wysłana -
Tak zrobie. Ciezko bedzie bo dobrze trzeba bedzie pomyslec nad dziennym jadlospislem. Mam jeszcze tylko kilka pytan i jade na zakupy po wieprzowinke boczek i orzechy :P
Czy moge sniadanie jesc pozno jak do tej pory tzn np o 12.
Czy moge zejsc malo posilkow czyli 3.
Zachowanie ze jem po treningu tam np do 1.5godziny zostaje?
Czy ogolnie ma byc zachowane kcal i makro w ciagu dnia i bedzie OK?


Zmieniony przez - Ashow w dniu 2018-06-04 11:59:16
Wysłana -
Ashow
Tak zrobie. Ciezko bedzie bo dobrze trzeba bedzie pomyslec nad dziennym jadlospislem. Mam jeszcze tylko kilka pytan i jade na zakupy po wieprzowinke boczek i orzechy :P
Czy moge sniadanie jesc pozno jak do tej pory tzn np o 12.
Czy moge zejsc malo posilkow czyli 3.
Zachowanie ze jem po treningu tam np do 1.5godziny zostaje?
Czy ogolnie ma byc zachowane kcal i makro w ciagu dnia i bedzie OK?



Zmieniony przez - Ashow w dniu 2018-06-04 11:59:16


mozesz zjesc pozniej sniadanie, nic sie nie stanie. ilosc posilkow w ciagu dnia to tylko i wylacznie Twoja sprawa, ich ilosc nie bedzie warunkowac osiagniecia Twojego celu. jak najbardziej mozesz posilek po treningu zjesc te godzinke, poltorej po.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź