sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Zdązyc do wakacji

Wysłana -
Czesc wszystkim
Zrobilem sobie prawie 3 tyogodniwową przerwer od treningow i zdrwowego odzywiania powodem byly swieta choroba i jakos to sie przeciągnelo. Ćwiczę juz 9 miesięcy i jakby jestem te 9 miesięcy na redukcji co prawda na poczatku jeszvze nie wiedziałem dokładnie jak sie odżywiać wiec nie mozna tego wsumie nazwac redukcja. Jakis czas bylem na diecie 2000kcl ale nie wyszlo (mniej wiecej 120g bialka 100 tluszczy i reszta węgle). Chce jak najszybciej wrocic do poproawnego zywienia i nir wiem do konca jak za to sie zabrać. Przyczyna poprzedniej porażki moglo byc zejscie odrazu do 2000kcl przez co netabolizm sie nie rozkręcil jak powiniem i teraz zastanawiam sie czy z dnia na dzien przejsc na 2000kcl czy moze zaczax od jakiegos progu np 2800 o 200 ucinac co tydzien. Mysle tez nad przejsciem do diety nisko węglowodanowej i tu prosba czy ktos mogl y mi rozpisac na poczatku jak yo powinno wygladac z poszczególnymi makro skladnikami w dni treningowe i nie treningowe bylbym wdzieczny.

Info ogolne
Wiek 17lat
Waga 68kg
Staz 9miesiecy
Typ treningu split

I dodam jeszcse ze trening silowy robie co 2 dzien i mysle aby dodac pomiędzy te dni interwaly polaczone z treniningiem brzucha i turaj pytanie czy w dni ,ktore robie interwaly mam jesc weglowodany tak jak w dzien nietreningowy?

Z gory dziekuje

Na koniec jeszcze dodam ze z supli biore bcaa.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A na ilu byłeś ostatnio mniej więcej?
Wysłana -
Jakie masz obecnie zapotrzebowanie i ile kacl przyjmowałeś mniej więcej w trakcie tej przerwy ?
Wysłana -
Moje zapotrzebowanie przy utrzymaniu wagi to okolo 3000kcl w osttanich dniach moglem jesc 2400-2800 zalezy od dnia a w swieta nawet 3000.
Wysłana -
To zacznij schodzić z tego co miałeś, albo wejdź na 0 daj sobie odpocząć trochę i znów zejdz
Wysłana -
Czyli proponujesz startowac z 3000 czy moze z 2800?
Wysłana -
mozna z 2800
Wysłana -
To jak powinno wygladac rozlozenie makroskladnikow na 2800kcl :)
Wysłana -
Chcesz LC?
Wysłana -
Zalezy jaki spsób odżywiania ok 2 g B, 1-1,5 T , reszta WW
Wysłana -
węglami mozesz sobie rotować i w dt dawać ich więcej, a w dnt mniej
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź