SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Zastój BICEPSU :/

Wysłana -
jsli dobrze rozumiem jak to dziala
to jakm cudem na plery to jest ?

na kalte - takie izometryczne - ok ale na plery ?

OCENIE PLAN JAK POZNAM TO CWICZENIE, zeby zdecudowac czy masz je ciagnac czy nie

Zmieniony przez - ****master w dniu 2004-07-05 08:33:51
Wysłana -
No Faku bardziej nie moge Ci tego ćwiczenia jush objaśnić. To oceń ten plan bez tego ćwiczenia. A plan postanowiłem ćwiczyć w: poniedziałek, środe, piątek. To jak oceniasz plan :) ?
Wysłana -
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne 2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem2-4serii x do zm.
7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
9.i 10.-dwa wybrane ćwiczeniana mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm.
11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.
Wysłana -
Faku to jush czytałem, dzięki za przypomienienie. A co do mojego planu to jak oceniasz ? A jak z tym bicem :) ? Dzięki z góry jeszcze raz :P
Wysłana -
no mowie ze zla kolejnosc - i kupowato bywa ten plan uzloyl zawdowiec
Wysłana -
Nie rozumiem o co Ci chodzi z tą kolejnością. Możesz wytłumaczyć przecież to dział dla " Zupełnie zielonych " będe wdzięczny :)
Wysłana -
kolejnosc wykonwyania grup po sobie - zauwaz pewna prawidlowosc
Wysłana -
o tym kolejnosci cwiczen jest chyba na wstepie do atlasu a teraz ja sie pochwale ze jakis czas temu tez skoczylem z 29 cm na 30 bo sie ostro podciagalem - z 8 podciagniec w ciagu chyba miesiaca skoczylem na 13 -14 no i troche pomachalem 5 kilowymi hantlami (tak po 50 razy) ale chyba i tak najwiekszy wplyw mialo to ze fizycznie zaczalem pracowac - nosic szafy i kartony z dokumentami takie po 30 - 40 kilo teraz jednak wiem zetakie machanie nie mialo wiekszego sensu i robilem sporo bledow (zero odpoczynkow regeneracji no i diety) powodzenia
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź