SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Zakwasy

Wysłana -
Witam wszystkich.
Od początku mojej przygody z siłownia po każdym treningu nóg mam straszne zakwasy i przez 2-3 dni mam problemy z chodzeniem Czy jest jakiś sposób na uniknięcie zakwasów? Oczywiście rozgrzewka i rozciąganie jest..
Pozdrawiam
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Może po prostu za ciężko je trenujesz i nie dają rady z regeneracją. Spróbuj zrobić jeden trening delikatniejszy tak aby był odczuwalny ale żeby nie utrudniał poruszania.
Nogi trzeba trenować ciężko ale z rozsądkiem
Wysłana -
Odpuszczałam nie raz jedno ćwiczenie
I robię trochę lżejsze treningi ale efekt ten sam. Bcaa pomoże?
Wysłana -
Aminokwasy nie zmienią za wiele jeśli ogólnie micha gdzieś nie domaga.
Nogi to jest ogromna partia i z reguły jej treningi są ciężkie. Jak dieta będzie dobra i odpowiedni czas na sen to mikrouszkodzenia będą szybciej znikać.
Wysłana -
Czyli najlepiej podciągnąć dietę?
Wysłana -
Oczywiście dieta ma tutaj zasadnicze znaczenie. Jak nie dojadasz to i progres będzie słabszy ( siła, masa ) jakość treningów gorsza, regeneracja gorsza.
Wysłana -
Dzięki
Pozdrawiam...
Wysłana -
Rozciąganie po treningu będzie potęgować mikrourazy.
Wysłana -
Rozciąganie tylko przed treningiem robiłem. Myslalem o tym żeby robić też po więc dzięki za uwagę...
Wysłana -
Poczatkujacy1991
Rozciąganie tylko przed treningiem robiłem. Myslalem o tym żeby robić też po więc dzięki za uwagę...


Przed treningiem to tylko w formie dynamicznej rozgrzewki, nie rozciągaj się przed treningiem statycznie bo to nie jest potrzebne.
Wysłana -
Przed najlepiej rozciąganie dynamiczne w formie mobilizacji.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź