SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Zakwasy

Wysłana -
Dziękuję Panowie.
A jeszcze jedno pytanie czy warto używać pasa podczas ćwiczeń. Jeśli tak czy do wszystkich ćwiczeń?
Wysłana -
pas tylko serie ciezkie, jak bedziesz schodzil ponizej 3 powtorzen mozna wrzucic
jakbys mial dograna diete, mozna by bylo pomyslec o BCAA zby nieco domsy obnizyc, jednak trzeba najpier dopiac miche
Wysłana -
Sorry może to głupie ale jakie według Ciebie to serie ciężkie na pewno przysiady a co jeszcze? No michę to można powiedzieć mam spoko tylko w weekendy zawlam trochę i zauwazylem że białka trochę malo więc już mam zakupione...
Wysłana -
tzn co mas zna mysli? bardziej doprecyzuj pytanie, bo piszac "co jeszcze", mozna by bylo ksiazke napisac :)
Wysłana -
Chodziło mi o to jakie to serie ciężkie?
Wysłana -
napisalem, takie, gdzie schodzisz nisko z powtorzeniami
Wysłana -
Pas zakładaj jak będziesz podnosił w mc i siadach powyżej 130-140kg. Do mniejszych cięzarów nie ma sensu.
Wysłana -
Ok dzięki.
Tak dopytuje może niezgrabnie bo nie czasami nie wiem dokładnie o co chodzi...
Ale już jasne
Pozdrawiam
Wysłana -
Kto pyta nie błądzi.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź