SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Sztuki Walki

Dodaj odpowiedź

Zakup skakanki - problem

Wysłana -
Czy na sklepach internetowych podawane długości skakanki np.280 cm jest to długość linki czy łącznie z rączkami?
Przy wzroście 177 jaką długość preferujecie? W moim mieście niestety nie mam możliwości kupna dobrej skakanki

Jaką polecicie pod mma? Tak do 50 zł. Wolałbym raczej stalową linkę bo skacząc na skórzanej zerwała się dosyć szybko chyba że macie w zanadrzu jakąś solidną materiałowo :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Hardstylee
Jaką polecicie pod mma?...
Sądzisz, że są różne skakanki do MMA, boksu, kick boxingu, muay thai? Ja polecam skakankę do crossfit. Sądzę, że pod MMA także się nada. A jaką? Wpis w google i znajdziesz.
Wysłana -
Skakanka stalowa fajna czuc sile, ale tyko w obuwiu inaczej jak utkiw miedzy palcami stopy to... uuu. Ja mam jeszcze z kabla idzie na niej bardzo szybko skakac i jak utkwi miedzy paluchami to nie ma to takich tragicznych konsekwencji jak przy stalowej. Polecam ci obie. Jedna rzecz jest wazna przy wyborze skakanki. Musi miec przy rekojesciach "przegluby", ktore sie beda krecic w raz z kablem/lina. Inaczej nie osiagniesz duzych predkosci, gdy lina bedzie bezposrednio wtopiona w rekojesci.
Wysłana -
MMA
Hardstylee
Jaką polecicie pod mma?...
Sądzisz, że są różne skakanki do MMA, boksu, kick boxingu, muay thai? Ja polecam skakankę do crossfit. Sądzę, że pod MMA także się nada. A jaką? Wpis w google i znajdziesz.


Czytałem że skakanki typowo bokserskie są lepsze niż crossfitowe pod sporty walki dlatego spytałem co Wy o tym sądzicie :)

Dzięki za rady
Wysłana -
Masonski poganiacz bydla
Skakanka stalowa fajna czuc sile, ale tyko w obuwiu inaczej jak utkiw miedzy palcami stopy to... uuu. Ja mam jeszcze z kabla idzie na niej bardzo szybko skakac i jak utkwi miedzy paluchami to nie ma to takich tragicznych konsekwencji jak przy stalowej. Polecam ci obie. Jedna rzecz jest wazna przy wyborze skakanki. Musi miec przy rekojesciach "przegluby", ktore sie beda krecic w raz z kablem/lina. Inaczej nie osiagniesz duzych predkosci, gdy lina bedzie bezposrednio wtopiona w rekojesci.


https://mmaniak.pl/akcesoria/2170-n-durance-skakanka-bokserska.html#
O takiej mówisz? Uważasz że będzie dobra?
Wysłana -
Uwazam ze bedzie git. Wyglada na zdjeciu, ze ma przegluby, pozatym stoi, ze jest szybko obrotowa. Bedzie idealna w obuwiu i na twardej powierzchni.

PS rade odemnie jak chcesz poprawic wytrzymalosc polecam Maske treningowa. Osobisce Trainingsmaske 2.0 lepdza wg mnie od tej z Phantom.

Pzd
Wysłana -
Co do długosci to niektóre modele powinny mieć regulowaną długość.
Wysłana -
Co do dlugosci to lepiej dluzsza kupic i wrazie potrzeby mozesz sobie zawsze petelki przy rekojesciach zrobić, by ja skrocic. Nie przeszkadza wogole i nawet fajnie wyglada.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź