sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Za duże napięcie mieśni nóg

Wysłana -
Mam za bardzo pospinane nogi przez co nie mogę się poprawnie rozciągać jakie ćwiczenia lub sposoby polecacie na rozluznienie mięśni nóg .
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W jaki sposób "pospinane" ? Na codzień czy np. po treningu ?

Opisz dokładnie problem to pomożemy.
Wysłana -
Trenuje sporty walki. I wystepuje ból przy próbie szpagatu przy kopnieciach wyżej niż pas. Pojawia się w obrębie pośladka i leci po kolano.
Wysłana -
Po pierwsze wrzuć przed sesją rolowanie (foam rolling) i rozciąganie dynamiczne.
Po drugie rozciągaj się statycznie po treningu i uzbrój sie w cierpliwoć, gdyż poprawa mobilności to proces długotrwały.

Aha i nie potrzebujesz profesjonalnego rolera. Wystarczy wałek do ciasta.
Wysłana -
a juz miałem gadac że nie mam rollera:D
Wysłana -
Ja używam wałka i też pozbyłem się przykurczy
Wysłana -
Pileczka do tenisa albo taka dla psa z zoologicznego tez jest bardzo dobra jako odpowiednik lacrosse.
Wysłana -
6ripley piłeczką do tenisa robi sie to jak zwyklym rolerem czy rękoma?? o co mi chodzi czy robi sie to w ten sposób

Wysłana -
Podobnie jak roller, tylko tu jest mocniejszy punktowy ucisk. Na yt jest sporo filmików, ja np. nie jeżdżę piłeczką w tę i z powrotem jak najszybciej, t tylko powoli szukam najbardziej spiętych miejsc i tam uciskam dłużej, ważne żeby oddychać i się nie spinac .
Wysłana -
Piłeczka jest dobra, jeśli chcesz rozmasować mniejsze bądź trudniej dostępne rejony.
Wysłana -
Ale tenisowa jest na dłuższą metę za miękka
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź