SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Złe samopoczucie po beta alaninie

Wysłana -
Jestem początkujący. Kupiłem keratynę i beta alaninę. Kreatynę normalnie rozpuszczam w wodzie (5g) i jest wszystko ok. Ale gdy rozpuszczę beta alaninę w wodzie (4,2g) to źle się czuję - mdli mnie. Próbowałem zażyć alaninę na pusty żołądek ale też źle się czułem, teraz stosuję ją jakiś czas po posiłku i nadal jest źle. Czym może to być spowodowane? Jak temu zapobiec? Odstawić?

Dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli duplikuję temat.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Spróbuj rozdzielić na mniejsze porcje w ciągu dnia. Po 1-2g. Może tak będzie lepiej
BA nie działa doraźnie, więc możesz tak kombinować
Wysłana -
daj mniejsze dawki z posilkami, nie powinno byc wtedy klopotu
Wysłana -
wsyp prosto na język i zapij, to samo kreatyne.
słabo sie to rozpuszcza, po co pić taką zamgloną wode
zobaczysz, że przejdzie
Wysłana -
Takich supli lepiej nierozpuszczac w wodzie , wystarczy bezpośrednio połknąć popić woda
Wysłana -
Prawdopodobnie zbyt duża ilość. Spróbuj mniejszej. Podziel na mniejszej dawki.
Wysłana -
Mam podobnie toleruje max 2g i biote tylko jak juz mam ja w przedtreningowkach a tam zazwyczaj jest ok 2 g jak btalem solo 5g to na wymioty mnie bralo i mdlilo wiec jak juz kupiles to bierz po 2g
Wysłana -
Dziękuję bardzo za odpowiedzi
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź