sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Yoha + suple

Wysłana -
Witam serdecznie. Chciałbym się zapytać o dawkowanie suplementów. Palmas Yohimbine hcl 10mg 1 caps na czczo i 1 przed treningiem. Jak wezmę na czczo to po jakim czasie mogę zjeść posiłek?? oraz przed tr ale z 2-3 h po ostatnim posiłku tak ?. Jak przed kardio będe chciał wziąć razem z yoha bcaa i l karnitynę to nie ma znaczenia? oraz nie zaburzy działania yohy że po treningu czy kardio wypije białko lub bcaa?? Wiem że stosuje się yohe 0,2 na 10 kg ja ważę 70 kg to moja dawka to ok 14mg. I teraz Kwestia czy faktycznie w 10 mg jest 10 mg?? dziś zażyłem 1 kaps przed kardio iii nic nie poczułem dlatego moja wątpliwość.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trochę to pogmatfane ale moze Ci odpowiem :D

Joszke bierz tylko przed treningiem bo nie ma sensu tego dzielić na dwa,joszke masz w kapsach wiec zostań przy 10mg i daj jej tydzien by się wkrecila a być może jest ze działa u ciebie w tle i tak czujesz a działa na pewno:) Jedz ją 2h po posiłku z weglowodanami np.przedtreningowym i godzinę po treningu tez odczekaj z jedzeniem ,można przy joszce brac inne suple to nic nie koliduje ,BCAA pite po treningu nic nie da najwyzej regenerację wiec pij przed:)


Zmieniony przez - -ZŁY- w dniu 2017-06-07 21:00:49
Wysłana -
Dlatego chce dać rano na czczo booo mam prace fizyczną także traktuję to jako takie małe kardio ;p czyli mogę na jeden raz 45 min przed treningiem yoszke l karnityne bcaa ?? po treningu białko i po h posiłek ?? Tyle się naczytałem o jej działaniu że spodziewałem się czegoś więcej dlatego moja wątpliwość czy w 10 mg jest 10 mg bo mało opinii jest o palmas ,może ktoś stosował? mogę też do stałej suplementacji wrzucić kreatyne przed tr z yoszka i po tr z białkiem czy bcaa??
Wysłana -
Kreatyne daj przed i po treningu siłowym nie aerobowym ,białko wypilbym do posiłku dla czystego sumienia ale nie powinno zaszkodzić:)
Wysłana -
johe daj glownie przed trenigowo na start
chyba ze bf w granicacj &% i chcesz schodzic nizej jeszcze,
Wysłana -
Ciekawi mnie czy faktycznie jest tam 10 mg . bo biore rano 1 tabl i przed treningiem 1 tabl iii nic nie czuje. Teraz kwestia czy cos z nia nie tak czy moj organizm tak reaguje. Bo czytajac opinie innych to sa rozne efekty.
Wysłana -
mozliwe, ze nie ma tam 10mg, mialem podobne odczucia, lub jakosc surowca kiepska
Wysłana -
Czyli brales to samo? Dobrze a dawkowanie 1 na czczo a drugi przed tr bd ok?
Wysłana -
kiedys mialem i dzialalo kiepsko, przucilem sie wtedy na promaforce i wystarczylo mi 15mg dziennie przed wysilkiem tylko
Wysłana -
Za rok napewno kupie to co mowisz. Dobrze a teraz chcialbym sprecyzowac dawkowanie. 1 kaps rano na czczo po godzinie jem sniadanie? 2 kaps to 2 h po posilku? I przed treningiem moge z joha wypic bcaa l karnityne oraz cm3? Nie zaburzy to jej dzialania czy odczekac jakis czas? I bez posrednio po tr moge od bialko i po 40 min posilek? Czy tez po tr musze jakies przerwy zachowac? Kurcze bo kazdy pisze inaczej. Jakbys mogl mi dokladnie odpowiedziec to bede bardzo wdzieczny.
Wysłana -
tak, mozesz podzielic w ten sposb, lub 2 tabsy przed wysilkiem wrzucic sonie.
posilek, 2,5h przerwy, joha, 20-30min i trening
u mnie tak najlepiej wychodzilo
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź