SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Wzmocnienie mięśni brzucha po operacji przepukliny pępkowej i kresy białej.

Wysłana -
Witam wszystkich. Na początku chcę powiedzieć, że jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o jakiekolwiek ćwiczenia, plany ćwiczeniowe itp. 5 dni temu miałem operację przepukliny pępkowej i kresy białej. Nie była duża, zastosowano siatkę wzmacniającą. Prawdopodobnie mam ją przez to, że ćwiczyłem na siłowni "na wariata" tylko 2 tygodnie (na wf zapisałem się na basen, był w remoncie wiec 2 tygodnie na siłce) tam przesadziłem z treningiem mięśni brzucha) i teraz cierpię. CHciałem zapytać kiedy można zacząć wzmacnianie mięśni brzucha by zapobiec nawrtowi przepukliny oraz jakie ćwiczenia w warunkach domowych wykonywać. Czy mają to być brzuszki, ławka skośna, jakieś nożyce itp?? Wiem już, że A6W jest cytując jedego z forumowiczów do KITU. Proszę o pomoc.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Z pytaniem, czy mozesz cwiczyc udaj sie do lekarza sportowego. Co do treningu, warto cwiczyc wszystkie partie miesniowe. Co do brzucha mozesz wykonywac taki plan:
Odwrotne spiecia
Spiecia boczne
Spiecia
Superman
Wysłana -
Nie masz żadnej rehabilitacji?
Wysłana -
lekarz prowadzący, lekarz specjalista, lekarz sportowy, rehabilitant. To osoby kompetentne do określenia kiedy i jak będziesz mógł ćwiczyć
Wysłana -
Pięć dni po operacji martwisz się o ćwiczenia? Po przepuklinie pewnie z 3 miesiące nie można nosić ciężkich toreb z zakupami, a co dopiero ćwiczyć na siłowni :).
Z takimi pytaniami to do lekarza, nikt nie będzie w takich sprawach doradzał.
Wysłana -