SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wzmocnienie mięśni brzucha po operacji przepukliny pępkowej i kresy białej.

temat działu:

Trening w domu

Ilość wyświetleń tematu: 36803

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 49
Witam wszystkich. Na początku chcę powiedzieć, że jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o jakiekolwiek ćwiczenia, plany ćwiczeniowe itp. 5 dni temu miałem operację przepukliny pępkowej i kresy białej. Nie była duża, zastosowano siatkę wzmacniającą. Prawdopodobnie mam ją przez to, że ćwiczyłem na siłowni "na wariata" tylko 2 tygodnie (na wf zapisałem się na basen, był w remoncie wiec 2 tygodnie na siłce) tam przesadziłem z treningiem mięśni brzucha) i teraz cierpię. CHciałem zapytać kiedy można zacząć wzmacnianie mięśni brzucha by zapobiec nawrtowi przepukliny oraz jakie ćwiczenia w warunkach domowych wykonywać. Czy mają to być brzuszki, ławka skośna, jakieś nożyce itp?? Wiem już, że A6W jest cytując jedego z forumowiczów do KITU. Proszę o pomoc.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6256 Napisanych postów 75964 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754464
Przepuklina jest to stan, kiedy narząd lub tkanka tłuszczowa wciska się przez otwór, lub słaby punkt w otaczającym mięśniu, lub tkance łącznej znanej jako powięź. Wyróżniamy różne rodzaje przepukliny to:

- pachwinowa,
- pępkowa,
- brzuszna,
- udowa.