SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Wystający brzuch przy niskiej masie

Wysłana -
Cześć,

Mam problem z odstającym brzuchem. Otóż ważę 62 kg przy wzroście 178 cm i mam 24 lata.
Ogólnie jestem chudy, szczupłe ręce, nogi, wystające żebra itp., nie mniej jednak moim
problemem jest brzuch, który dość znacznie odstaje. Jeśli go wciągnę, to jest dobrze.
Byłem u ortopedy i fizjoterapeuty, bo myślałem, że to może coś z kręgosłupem, ale obaj
zgodnie stwierdzili lekką skoliozę i to wszystko.
Co może być zatem przyczyną mojego problemu? Chcę przytyć, ale teraz się zastanawiam
czy starać się tyć, czy może jednak schudnąć, aby najpierw pozbyć się brzucha, tylko
że wtedy musiałbym zejść do 50 paru kilogramów i znów miałbym niedowagę.
Proszę o rady
Wysłana -
Usunięty przez ronie220 za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
wstaw zdjęcia?
Poza tym jakbyś teraz zszedł do 50 kg to możesz zmienić miejsce zamieszkania na Auschwitz, sam zaczynałem od 180/63kg i nie wręcz nie wyobrażam sobie redukcji na 50 ; d



Zmieniony przez - najdus w dniu 2017-12-24 19:10:13
Wysłana -
Na ten moment nie zrobię lepszych zdjęć, ale może wystarczą.
Uzupełniając mój opis, to 2 lata temu ważyłem 52 kg, ale udało się
trochę przytyć choć z trudem. Od jakiegoś roku oscyluję w granicach
59 - 63 kg. Ogólnie mówiąc, to ciężko mi przytyć, ale za to bardzo łatwo
chudnę.




Wysłana -
Chyba powinieneś wrzucic zdjęcie całej sylwetki. Tu wygląda jakbyś po prostu go wypinał. Brzuch wymaga prawidłowej postawy. Nawet osoby szczupłe z dobrym brzuchem, kiedy staną byle jak, bez trzymania własciwej postawy, mają wypięty brzuch.
Wysłana -
Właśnie problem jest taki, że on zawsze jest taki wypięty. Dopiero jak go solidnie wciągnę, to nie wystaje.
Dodałem zdjęcia. Nie wiem czy mogą być takie.






Wysłana -
Trzeba skupić się nad treningiem miesni brzucha ale w poerwszej kolejności miesni głębokich . Druga sprawa trzeba korygować wadę postawy
Wysłana -
Czy można do tego treningu wykorzystać np. drążek?
Wysłana -
Mięśni pleców też jakby brak, które trzymałyby odpowiednią postawę... Drążek jak najbardziej, ale chyba sprawa jest dla fizjoterapeuty...
Wysłana -
U fizjoterapeuty byłem i stwierdził lekką skoliozę. Chodziłem też na ćwiczenia przez 2 tygodnie, ale to na bóle szyi głównie.
Wysłana -
Mi to wygląda na ciążowy brzuch od kiepskiego żarcia, alkoholu i zarywania nocek. I przydałby się trening korygujący na skoliozę. Ogarnąć dietę i zacząć ćwiczyć siłowo + lekkie kardio, zacznie schodzić
Wysłana -
Alkoholu nie piję wcale :) Dietę mam, tylko brak ćwiczeń póki co, ale mam zamiar zacząć.
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź