SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Wystający brzuch przy niskiej masie

Wysłana -
23 serie ćwiczeń na brzucha?? Żartujesz sobie. Tak, drążek, plank, spięcia brzucha leżąc, scyzoryki. Akurat osoba początkująca niech nie wariuje i nie robi takiej gargantuicznej objętości tylko 5-10 serii na sesję i starczy.
Wysłana -
Rozumiem. A czy wykonywanie tych ćwiczeń np. 3 razy w tygodniu da jakieś efekty wizualne po kilku tygodniach? Czy to tylko tak dla wzmocnienia mięśni?
Wysłana -
Efekty można zaobserwować po kilku miesiącach intensywnych treningów , Twoje ćwiczenia nie przyniosą żadnego efektu
Wysłana -
Zgadza się. Jeśli chcesz poprawić swoją sylwetkę to należy wziąć się za intensywne treningi obejmujące całe ciało.
Wysłana -
W kilka tygodni, to Ty ewentualnie zaadaptujesz mięsnie, do nowej pracy Aby zobaczyć konkretne efekty to dieta+ i co najmniej 2-3 miesiąće treningów, wtedy widać pierwsze efekty.
Wysłana -
Robić możesz. Lepsze to niż nic. Jednak wizualnie do lutego raczej nic nie zaobserwujesz. Do tego trzeba czasu, cierpliwości i diety i solidnych treningów. Pewnie będzie Ci trochę łatwiej wykonać treningi siłowe niż, gdyby podchodził do tego bez jakiejkolwiek aktywności.


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-01-08 22:36:09
Wysłana -
Dziękuję za pomoc.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź