SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Wystający brzuch - problem

Wysłana -
witam ciepło,
mam 26 lat, 175 cm i 69 kilo - sądzę, że mam szczupłą sylwetkę, ale wystający brzuch. Myślę, że jest to pewien defekt, czy jest to dość normalne? Skąd u mnie taki efekt w okolicy brzucha? Dodam, że przeważnie z rana mam o około 2 cm mniej niż pod wieczór w okolicy pępka (mniej, ale nadal nie mało). Jak sobie z nim poradzić? Jak trzeba będzie, to chętnie udzielę dodatkowej odpowiedzi na pytania.

Do posta załączam kilka zdjęć poglądowych z ostatnich 2-3 miesięcy:














Zmieniony przez - lexmark w dniu 2018-03-02 12:54:52
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tutaj jest kilka czynników . Pierwsza podstawowowa to wada postawy pogłębiona lordoza . Następna słabe miesnie brzucha . Kolejna to tkanka tłuszczowa
Wysłana -
I teraz nie wiem czy cię cieszyć czy nie, lordoza? jak sobie z tą wada poradzić w takim razie? Znajomi sugerowali bardziej tzw. "brzuszek piwny".
Wysłana -
Z lordoza sobie nie poradzisz bo to maja wszyscy szukaj dobrego fizjo ,pokaże Ci jakimi ćwiczeniami : rozciąganiem korygować ta wadę .
Wysłana -
I ten brzuszek to efekt pogłębionej lordozy? OK, a coś na już do domu? jak ćwiczyć?
Wysłana -
Nie tylko , wymieniłem wszystko czynniki . Teraz musisz je wyeliminować
Wysłana -
To jakaś dieta, możesz mi coś więcej doradzić? Dodam, że posiłki jem 5-6 razy dziennie w niewielkich ilościach. Co odstawić, a czym wzbogacić?
Jesli chodzi o sam wskaźnik BMI to mam w normie 22,5.


Zmieniony przez - lexmark w dniu 2018-03-02 14:46:07
Wysłana -
Nie zajmujemy się tutaj układaniem diet , jedynie je poprawiamy / modyfikujemy .
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
OK, w celu głębszej weryfikacji i upewnienia dołączam aktualne zdjęcia - wykonane dosłownie przed kwadransem:







Zmieniony przez - lexmark w dniu 2018-03-02 15:28:42
Wysłana -
Upewnienia sie czego?ze otrzebujesz redukcji tkanski tluszczowej?tak potrzebujesz
Wysłana -
bardziej w upewnieniu czy to ta lordoza? i z czego się robi? wpływ na to ma praca siedząca lub za kierownicą?




Zmieniony przez - lexmark w dniu 2018-03-02 15:59:54
Strona 1 z 12
Dodaj odpowiedź