SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Wysokie estro, przejscie z enana na cypionat. Kilka pytań

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek
Waga
Wzrost
Obwód ramienia
Obwód klatki
Obwód uda
Obwód talii
Staż na siłowni
Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)
Ile i jakie przebyte cykle sterydowe
Opisz swój plan treningowy
Cel cyklu
Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia
Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)
Stan zdrowia
Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia
PPM (podstawowa przemiana materii)
Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)
Wysłana -
Witam serdecznie wszystkich użytkowników SFD.
Jestem obecnie na cyklu testosteron Enanthate 300mg e4d jestem juz po 12 dawkach. Jest to dokładnie połowa zakładanego cyklu.
w załączniku dodam wyniki badan przed i te robione obecnie. Czuję się okej, progres widoczny. Pomimo podniesionego estrogenu nie mam zadnej skłonnosci do ginekomastii i nabierania wody. Jedyne co zauwałyłem to osłabienie libido i wahania nastrojów no i moze czasami łątwiej sie męcze.Postanowiłem na drugą połowę cyklu przejsc na Cypio w dawce 600mg/7dni . W tym tygodniu będe miał Symex na zbicie estro i stąd kilka pytan.

1 Jakie dawki i co ile dni stosować?
2 czy jest potrzeba zbicia prolaktyny ? czy jesli obniżę estradiol do normy to prolaktyna automatycznie też się obniży ?
3 Istnieje możliwosc ze samo przejscie z enana na cypio pomoże z wysokim estro? słyszałem ze niektóry mają problemy z estro na enanie a na cypionacie już nie
4 czy jesli zbiję estradiol odczuję poprawę libido i wahań nastroju ?
Dziękuje wszyskim za podpowiedz :)

Przed



Obecnie



Ankieta
1. WIEK: 32
2. WAGA:88
3. WZROST: 186
4. WYMIARY:
-biceps: 44
-klatka: 120
-udo: 65
-talia: 83
5. STAŻ NA SIŁOWNI:
6. DIETA:
-białko: 2g
-węglowodany: 3g
-tłuszcz: 2,5g
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: enanthate 10x 250mg e7d
8. TRENING: 4 razy w tygodniu split
9. CEL CYKLU: rekompozycja ciała
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 10 lat temu
11. POZIOM BF%: około 10
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB PO ROSTU OWŁOSIENIA: łysienia
15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 130
-martwy ciąg: 200
-przysiad: 150


Zmieniony przez - Nrrr w dniu 2018-03-11 10:35:47
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
tylko po co chcesz zbijac skoro czujesz sie ok?
Wysłana -
głownie ze względu na libido i te wahania, wole miec wszystko w normie
Wysłana -
Nic nie widać na tych zdjęciach. Napisz jakie masz wartości estradiolu i prolaktyny oraz normy laboratoryjne
Wysłana -
przepraszam, cos mi się źle wysłąło




Zmieniony przez - Nrrr w dniu 2018-03-11 11:18:18

Zmieniony przez - Nrrr w dniu 2018-03-11 11:19:10
Wysłana -
Symex daj tabsa za 2 dni tabsa i potem połowę do każdej iniekcji testosteronu. Po dwóch tygodniach mozesz powtórzyć badania żeby sprawdzić czy wszystko ok. Na prolaktyne dałbym cwiartke cabaseru co 10 dni. Jedna tabletka powinna wystarczyć
Wysłana -
A jak z wigamina b6? Warto probowac? Bo wyczytalem bardzo wiele sprzecznych opini. Dziekuje za podpowiedzi
Wysłana -
Nic ci nie pomoze witamina b6
Wysłana -
Okej dzieki, a wraz ze zbiciem estro prolaktyna troche nie spadnie? A jak z libido i wahaniami nastroju? Przejscie na cypio moze cos zmienic?
Wysłana -
Moze spasc prl wraz ze zbiciem e2 bo jest szansa
A co ma dac zmiana na cypio?nic to nie da
Wysłana -
Nrrr
Okej dzieki, a wraz ze zbiciem estro prolaktyna troche nie spadnie? A jak z libido i wahaniami nastroju? Przejscie na cypio moze cos zmienic?


Moze spaść ale nie musi.Gorsze libido i wahania nastroju masz od podbitego estradiolu i ewentualnie prolaktyny. Niektórzy lepiej czują się na cypio inni ba enanie ale ty raczej nie odczujesz różnicy bo tyczy się to głównie dłuższego stosowania.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź