SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Wysokie Cisnienie - nie da sie cwiczyc

Wysłana -
Siemka .
Jestem na cyklu a dokladnie w 1 tygodniu :


1-5 susta 300mg e3d
1-3 antek 50/100/150mg ed
4-9 meta 50/40/40/30/30/20 ed
6-35 cypio 250mg / enan 250mg e3d
10-25 tren e. 150mg e3d
24-30 wino 30mg ed
14-34 T3 12,5mcg-25mcg (na koncu taper 2 tyg w dol)

Zacząłem w CZwartek tydzień temu . W czw/pt/sob/nd/pon sie nic nie działo. Wczoraj na treningu ciśnienie juz w drugim cwiczeniu dało we znaki i musialem obnizyc obciazenia sporo w dol zeby przetrwac do konca treningu. Ból głowy itp.

Mam w domu Diuresin SR i Metocard
Moge miec Captopril .
Działać coś tymi lekami czy jakies inne sposoby ?


Dodam że nigdy nie stosowałem tego typu leków.
Jest to moj drugi cykl :)


Zmieniony przez - baron94 w dniu 2011-08-17 12:53:07
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
a mierzyłeś to ciśnienie wogóle?
Wysłana -
nie mierzylem , bo zawsze te aparaty do mierzenia sa rozne . w Srode mialem badania na prawo jazdy to mialem 140/60 czujesz to , na chacie jak mierzylem na offie 1 dzien przed tym badaniem to 125/80 .
Cisnienieniomierze sa jakies dziwne.
Czułem taki ból we łbie ze h*j...
Wysłana -
ja jak na cyklu mam cisnienie wysokie ide do lekarza i mowie ze wale turbine i daje mi tabsy na cisnienie i jest ok
Wysłana -
kto Ci ukladal ten cykl ?
Wysłana -
sam ze znajomym a co jordan ?
chodzi ci o to ze za mocny na 2 cykl ?
Sam wiem ze za mocny ale sie do zawodów przygotowuje.
Wysłana -
wejdz do apteki prawie w każdej masz dość dobre ciśnieniomierze darmowe do mierzenia i sprawdz
Wysłana -
oki dzis podlece zmierze
NA chacie mam nadgarstkowy wlasnie mierzylem i bylo 120/86.
Wysłana -
j/łodzianin a jak nie w aptece to idź do pierwszego lepszego lekarza/przychodni muszą Ci zbadać ciśnienie

nadgarstkowe są do dupy
wzrost ciśnienia na treningu może być spowodowawny np. złą techniką

Zmieniony przez - Aras84 w dniu 2011-08-17 13:09:44
Wysłana -
Dobra ale nie ma co gadac cwicze 3,5 roku chyba technike jakąs mam jak takie objawy nie wystepowaly ,a tu wbilem na antka i po 4 dniach na nim wysokie cisnienie , chyba to jego wina.
Wysłana -
34 tyg na 2 cykl to aż strach pomyśleć jaki będzie 3 cykl ! A profilaktyka jest jakaś ?
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź