sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Wypukły brzuch przy planku

Wysłana -
Przy pogłębionej lordozie lepiej robić planka z tzw żółwikiem, mozna coś powiedzieć że jak koci grzbiet w martwym ciągu.
Wysłana -
A faktycznie nie możesz się udać na konsultacje prywatną żeby się więcej dowiedzieć o swoim problemie?
Wysłana -
na ten moment niestety nie
Wysłana -
- część lędźwiową mięśnia wielodzielnego
- mięsień lędźwiowy większy
- czworoboczny lędźwi
- lędźwiowe części mięśni biodrowo-żebrowego i mięśnia najdłuższego grzbietu
- mięsień poprzeczny brzucha
- przeponę
- tylne części mięśnia skośnego brzucha wewnętrznego.
- mięśnie dna miednicy

jak je ćwiczyć ?


Zmieniony przez - WOJP w dniu 2017-06-21 20:32:54
Wysłana -
Większość z tych mięśni załatwi dobra forma planka a także ab wheel oraz side plank.
Wysłana -
podstawowa forma planka czy zmodyfikowana? a można ćwiczyć te mięśnie leżąc i je napinając lub oddychając czytałem coś o tym ale nie wiem jak to dokładnie zrobić
Wysłana -
jak nie wiesz co jak dokłądnie zrobić to samemu lepiej nie naprawiać
Wysłana -
WOJP
podstawowa forma planka czy zmodyfikowana? a można ćwiczyć te mięśnie leżąc i je napinając lub oddychając czytałem coś o tym ale nie wiem jak to dokładnie zrobić


Forma planka zależy od Twojej formy. Jak jesteś w stanie wytrzymać w podstawowej wersjo ok 1 minuty to rkc możesz robić.

Można je ćwiczyć np poprzeczny leżąc na plecach wciągając brzuch tak aby dół pleców przylegał cały czas do podłoża.

Poszukaj w necie jest sporo filmów i ćwiczeń.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź