SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyjście z głodówki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4083

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

kobieta

Waga

52-55

Wzrost

169

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

wstaję 6:30 kładę się spać 23-24, pracuję umysłowo, studiuję, sprzątam

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 - 6 x Ewa Chodakowska, spacer

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

głodówka, redukcja 1800 teraz: 2300 kcal (30% białka)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

krzywy kręgosłup w sumie to skolioza, kifoza i lordoza. Bóle głowy, poziom glukozy 67 we krwi

Stosowana lub planowana suplementacja

Trec - Night Protein Blend po treningu i wieczorem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam

Nie wiem kompletnie co robić. Przez dwa lata dosłownie głodowałam. We wrześniu 2012r natrafiłam na Ewę Chodakowską i przez osiem miesięcy ćwiczyłam Jej treningi i jadłam 1800 kcal (55% w, 15% b, 30% t). Mam 169 wzrostu i zaczynałam z wagą 52 kg. Przez te osiem miesięcy efekty praktyczne zerowe oprócz tego, że waga wzrosła na 53 kg. Ćwiczyłam 4-5 razy w tygodnia z Ewą Chodakowską (połączenie ćwiczeń siłowych z cardio).