SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybity bark.. porady...?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3358
Witam
Dokladnie 6tyg. temu wybilem sobie prawy bark..straszny bol nie moglem ruszac reka przez 3 tyg. potem powoli jakies ruchy moglem wykonywac choc do pewnego momentu..dzis juz nie mam zadnej opaski reka moge ruszac normalnie choc nadal sprawai mi bol chocby przy otwieraniu okna lub jakiej kolwiek innej czynnosci.. Moje pytanie brzmi jak dlugo moge miec tak nie sprawna reke czy mam na nia uwazac..?czy moze powinieniem powoli ja jakos wzmacniac cwiczenaimi i zaczac cos konkretnie robic chcialbym jak najszybciej wrocic na silownie ale sam nie wiem jak to teraz wszystko ma wygladac..

Jestem zielony ^_^ xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdro z HoLaNdIi !! ^_^

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 100
heh, pewnie będe sie powtarzać ale to wszystko zależy od przypadku. Ja miałam wybity bark i pełna sprawność wróciła dopiero po 4 miesiącach ze względu na zrosty w stawie. jeśli nie jestes za dobry w anatomii, traumatologii lepiej idź do rehabilitanta na chociazby 1 wizyte to Ci powie jak tam jest z Twoją materią. ale generalnie narazie tylko ćw wolne, tzn. bez oporu - powoli zwiększaj zakres ruchu. a tak a propos - duży masz zakresu ruchu? miałeś opatrunek miękii czy gips?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący