SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Wskazówki na trening

Wysłana -
Witam,chciałem poprosić was o wskazówki na temat moich treningów.Opisze go tutaj,i jakbyście mogli powiedzieć co mam w nim zmienić.Mam 15 lat,65kg,180.
Zaczynam od szybkiego marszu przez 30min,prędkość około 7km/h.Następnie ide na sztangiełki,kolejnie na ławeczke,i pod koniec podciąganie sztangą stojąc do klatki piersiowej. Wiem,że coś źle robie,więć jakby ktoś mógł pomóc byłbym wdzięczny
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
MichalCyrankowski
Witam,chciałem poprosić was o wskazówki na temat moich treningów.Opisze go tutaj,i jakbyście mogli powiedzieć co mam w nim zmienić.Mam 15 lat,65kg,180.
Zaczynam od szybkiego marszu przez 30min,prędkość około 7km/h.Następnie ide na sztangiełki,kolejnie na ławeczke,i pod koniec podciąganie sztangą stojąc do klatki piersiowej. Wiem,że coś źle robie,więć jakby ktoś mógł pomóc byłbym wdzięczny


Ale nic nie napisałeś o treningu a z tego opisu niewiele wiadomo. Rozpisz co robisz konkretnie na treningu
Wysłana -
Zaczynam od marszu 30minutowego.Następnie ide po sztangiełki i robie 5x10,następnie ide na ławeczke i wyciskam 4x10,i na sam koniec podciąganie sztangi do klatki piersiowej 5x10.
Wysłana -
Nadal nic nie napisałeś, żeby cokolwiek ci pomóc. Po tym co napisałeś to widać tylko to, że nie masz kompletnie pojęcia o tym co robisz.
Wysłana -
To co robie napisałem,może od początku. Na rozgrzewke robie marsz 30 minutowy, po tym marszu zaczynam trening siłowy. Zaczynam od sztangiełek i robie nimi 5 seri po 10 powtórzeń,kolejnie ide na ławeczke i wyciskam sztangą 3x10,i na sam koniec robie podciągniecia sztangą do klatki piersiowej stojąc,tak kończe trening siłowy. I na sam koniec ide na schodki i robie tak te schodki przez 20minut. I tak kończe mój trening. Troszke dystansu prosze ponieważ był to mój pierwszy raz na siłowni.
Wysłana -
Zaczynam od sztangiełek i robie nimi 5 seri po 10 powtórzeń - sztangielkami mozna robic dziesiatki ćwiczen, co to za ćwiczenie
wyciskanie wiemy co to jest
podciąganie sztangi też wiemy

słaby ten trening siłowy, mozna powiedzieć że go nie było. Za dużo na maszynach robisz aeroby za mało siłowego
zobacz ile jest ćwiczen z hantelkami http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
Wysłana -
To może od nowa na początku i robie 30 minut szybkiego marszu,następnie robie uginanie ramienia ze sztangiełką stojąc 5 seri po 10 powtórzeń,następnie robie wyciskanie na klate na ławeczce 3 serie po 10,następnie robie 5x10 uginanie ramion ze sztangą stojąc,i na sam koniec po treningu siłowym robie schodki przez 20 minut. Mam nadzieje,że rozumiecie teraz coś oraz przepraszam za moją nie znajomość,mam nadzieje że doradzicie co mam dodać itp,ponieważ jestem w tym nowy oraz dziękuje anubis za wyjaśnienie.


Zmieniony przez - MichalCyrankowski w dniu 2018-02-07 14:54:47
Wysłana -
Po pierwsze nie jest Ci potrzebny pół godzinny marsz na rozgrzewkę, po drugie plan bardzo słaby bo trenujesz mało partii mięśniowych trzeba by było zająć się ciałem kompleksowo.
Wysłana -
Mógłbyś napisać co dokładnie ?
Wysłana -
FBW
nogi_przysiad, martwy na prostych
grzbiet podciaganie na drazku, wioslowanie hantla
klata wyciskanie na skosie dodatnim
barki wyciskanie zolnierskie
lapy odwrotne pompki + uginanie z hantlami
Wysłana -
Dobrze jakby ktoś ogarnięty pokazał Ci technikę podstawowych ćwiczeń.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź