SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wprowadzanie klienta w błąd

temat działu:

Biuro Obsługi Klienta

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 3408 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30270
Pierwsze zamówienie w sklepie i pierwsze spore rozczarowanie. Obsługa na 5, wszelkie porady na 5, informacja o rabatach 1- . Jeśli dostaje maila z treści którego jednoznacznie wynika że dotyczy całej kategorii produktów a nie kilku sprzętów opublikowanych w tym mailu ( w sposób taki że każdy potencjalny klient uznałby to tylko za przykładowe pozycje jakie może nabyć w sklepie pod tą kategorią, a nie jedyne jakich ten rabat dotyczy). Nie miło mieć wrażenie że już na samym starcie próbuje się zostać zmanipulowanym czymś czego de facto nie ma. Ze swojej strony radziłbym bardziej jednoznacznie określać czego dokładnie rabat dotyczy, bo jedyną rzeczą przez którą nie zajmę się tym na drodze prawnej jest fakt że obecnie nie mam na to czasu. Tak jak już wspomniałem obsługa super, sprzęt też super, niestety promocja i informacje o rabatach porażka.

Gdy wyjmiesz zawleczkę, granat przestaje być twoim przyjacielem...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niebezpieczne ławeczki Marbo

Następny temat

pomylone zamowienie

Wiecej