SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Witaminy i suple - jak jeść i kiedy?

Wysłana -
Hej

Od dłuższego czasu sie suplementuje witaminami i suplami pomagajacymi trzymac w ryzach gospodarke cukrowa, ale nie wiem do konca czy dobrze je biore. Moze ktos mnie utwierdzic / poprawic?

1. Zestaw witamin - co rano do sniadania, 1 tab z witaminami, 1 tab z mineralami
2. Omega 3 - codziennie 1 tab do sniadania
3. Chrom - codziennie 200 µg do pierwszego posilku z weglami
4. Kreatyna jablczan Olimp - codziennie 1 tab do drugiego posilku, 1 tab po treningu / do trzeciego posilku
5. Kwas ALA - codziennie 1 tab 300ug na noc do kolacji

Dodatkowo pije ocet winny bio do ostatniego posilku z najwieksza ilosci wegli.
A jesli wpadnie jakis cheat meal z duza iloscia cukru albo cos typu burger z duza iloscia tluszczy to bezposrednio po jem 1 tab berberyny.

Cos zmienic? Dodac? Usunac? Czy moge stale to suplementowac czy powinienem przerwac cos?

Pozdr i dzieki


Zmieniony przez - ololol123456 w dniu 2018-07-12 02:34:35
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaminy i omega 3 (min. 1g epa+dha) z posiłkiem z dala od treningu. Ala z posiłkiem z największą ilością węglowodanów. Chrom dowolnie. Kreatyna 5g przed i 5g po treningu. W dni wolne jedna porcja.
Wysłana -
Ok dzieki! I moge regularnie ala i chrom suplementowac? Nic to nie rozwali?
Wysłana -
Tak bezkarnie wszystko w nadmiarze moze szkodzić, nadmiar chromu też nie będzie pożądany.
Wysłana -
To znaczy? Jem go tak mniej wiecej codziennie po 200ug od roku do posilku z weglami.
Wysłana -
Wywal go. Nie jest Ci potrzebny. Szczególnie tak długo. Może być toksyczny.
Wysłana -
Ale ktos stwierdził ze masz jego niedobory, dlaczego go stosujesz ?
Wysłana -
Bralem zeby regulowac insuline. W takim razie mowicie zeby wyrzucic?
Wysłana -
jeśli nikt nie stwierdził ze masz problemy z insuliną to branie od tak sobie bo bo ją regukuje mija się z celem
Wysłana -
Również nie widzę specjalnego sensu w takiej suplementacji.
Wysłana -
domer
Witaminy i omega 3 (min. 1g epa+dha) z posiłkiem z dala od treningu. Ala z posiłkiem z największą ilością węglowodanów. Chrom dowolnie. Kreatyna 5g przed i 5g po treningu. W dni wolne jedna porcja.


z posiłkiem z największą iloscią wegli?
a nie chodzi o tłuszcze? witaminy nie wchłaniają sie najlepiej przy tłuszczach zwierzęcych?
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź