SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Witaminy i minerały

Wysłana -
Witam
Chciałbym sie Was poradzić w jednej sprawie, mianowicie jeżdżę na rowerze i pływam, trening odbywam 4-5 razy w tygodniu i chcialbym sie zapytac jakie witaminy, albo co dokladnie zażywca w tabletkach zeby mojemu organizmowi niczego nie brakowalo. Procz magnezu i witaminy C bo to biore regularnie. Dzieki za odpowiedz
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trenujesz siłowo czy tylko pływanie ?
Podaj więcej informacji o sobie
Wysłana -
Tak jesli chodzi o jazde na rowerze i pływanie to w tym nie próżnuje i śmiało mozna to podpiąć pod trening silowy. Mam 174cm i waże 68.5kg. Trzymam ujemny bilans kaloryczny od miesiąca tj.1900 kcal. A jesli chodzi o jakiejkolwiek treningi z ciezarami to nie


Zmieniony przez - psuj w dniu 2018-05-29 23:10:23
Wysłana -
psuj
Tak jesli chodzi o jazde na rowerze i pływanie to w tym nie próżnuje i śmiało mozna to podpiąć pod trening silowy.


Napewno nie można podpiąć , bo to inna bajka ?
Ile masz lat ??
Dlaczego deficyt kaloryczny ?
Wysłana -
Tak byc moze inna bajka, bardziej to wytrzymalosciowka. 22lata. A dlaczego deficyty? Bo chciałem bardziej dociąc moja sylwetkę a wiem, ze to w jakimstym stopniu mi pomoze, a sport mi nie jest obcy bo trenowalem crossfit, a teraz od tego roku wybralem rower i pływanie bo nie lubie sie trzymac strikte jednej dziedziny. W sumie tyle.
Wysłana -
Tylko ze siłownie można połączyć z rowerem i pływaniem . Niestety ale bez treningu siłowego nie zrobisz wycinki .
Wysłana -
trening silowy pozwala na utrzymanie masy miesniowej
redukujac bez bodzca silowego poleci wszystko po trochu
Wysłana -
Tak ma Pan rację, ale to tylko mięśnie na których mi nie zależy, jak na ogólnej sprawności ;)
Wysłana -
TomQ-MAG
trening silowy pozwala na utrzymanie masy miesniowej
redukujac bez bodzca silowego poleci wszystko po trochu


Nie zgodzę sie w całości, znam swoje ciało i wiem jak zareaguje na to co wprowadzilem do diety. A chcialem tylko zapytać i dowiedzieć sie co konkretnego powinienem przy takim wysiłku uzupełniać dostarczając to w tabletkach :) A rozwodzić sie o mięśnie, spadki itd to nie ten temat


Zmieniony przez - psuj w dniu 2018-05-30 13:21:41
Wysłana -
Tabletki w tym wypadku nie pomogą . Powinienes to wiedzieć jak na tyle znasz już swoje ciało
Wysłana -
jak masz juz magnez i witamine c,
to dorzuc witamine d3, k2, cynk, ewentualnie caly pakiet elektrolitow podczas wysilku
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź