SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Wiktor Gryboś - przygotowania do MPJ 2017

Wysłana -
21.11.2017 MASA Tydzień 4: dzień 23 - wtorek

Dieta - moderate carb
Omlet z truskawkami
Kurczak, ryż, olej lniany
Kurczak, ryż
TRENING - carbo, bcaa, glutamina, kreatyna, tauryna
Ryż, jabłka, whey pudding, izolat, mlekołaki
Kurczak, jajka, jogurt grecki, wafle, tosty
Serek wiejski, whey, masło orzechowe

Cardio 25 min na czczo

PULL 1
Podciąganie szerokim nachwytem 20 x7, 5 x10, cc x10
Ściąganie drążka podchwytem 90 x7, 70 x10
Wiosło T-bar na maszynie 110 x6, 80 x11
Ściąganie do klatki szeroki chwyt neutralny 80 x8, 60 x15
Face pull 61 x20x20x20
Odwrotny butterfly 89 x15, 79 x12
Młotki naprzemiennie stojąc 26 x8, 20 x10
Uginanie jednorącz na modlitewniku 30 x11, 25 x12
Allahy 125 x12x12x10x12

Pierwszy trening od miesiąca, który był średni O ile siły nie brakowało to wszystko średnio/słabo wchodziło i ogólnie nie chciało mi się dzisiaj trenować. Na dodatek na siłowni było zimno w ch** i cały czas czułem lewe przedramię i łokieć. Pomijając to, to w każdym ćwiczeniu dołożone więc jestem zadowolony

Wysłana -
22.11.2017 MASA Tydzień 4: dzień 24 - środa

Dieta - high carb
Omlet z truskawkami
Kurczak, ryż, wafle, dżem
TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna
Makaron, jabłka, whey pudding, izolat, płatki
Kurczak, ryż, tosty, szynka, olej lniany
Kurczak, ryż, olej lniany
Serek wiejski, whey, masło orzechowe

Cardio brak

LEGS 2
Martwy ciąg na prostych nogach 190 x9, 150 x13
Hip thrust 180 x15, 210 x8
Uginanie nóg leżąc 178 x8, 158 x14
Wypychanie na suwnicy 320 x15, 400 x8
Wypychanie jednonóż na suwnicy 120 x22
Żuraw na ławce rzymskiej 20 x10, 10 x14 + cc x6
Prostowanie nóg muscleround 67.5 x24
Odwodzenie nóg na maszynie 170 x23x15
Przywodzenie nóg 160 x8+6+4
Wspięcia na palce na prostych nogach 55 x12x12x10

Dzisiaj trening w przeciwieństwie do wczoraj był mega. Pompa od samego początku, największa w prostownikach, co sprawiało trochę problemy, ale porozciągałem i przeszło Wszędzie podkładane i z zapasem. W mc poszłoby znacznie więcej, ale chcę tu jeszcze długo dokładać dlatego nie lecę na maksa po 2-3 treningach. Nie myślałem, że w tym mikrocyklu pierwszym ćwiczeniem z wolnym ciężarem gdzie przekroczę 200 w serii będą hip thrusty W uginaniu nie mam już jak progresować w kg, więc ekscentryczna wydłużona do 3-4 sekund, podobnie w wyciskaniu na suwnicy tylko w tym przypadku ze względu na kolana. W żurawiu doszedł drop, a w przywodzeniu rest pause. Ostatnio też szło na koniec wyciskanie na 100-110 powt, teraz je zamieniłem, bo przy takiej ilości powtórzeń pod koniec serii już słabo kontrolowałem ruch, często zbyt mocno naciskałem palcami czy kolano schodziło do środka i później odzywało się na drugi dzień, więc będzie wyciskanie jednonóż na 20-30 powt z wolnym pozytywem i negatywem. Po ostatniej wrzucie kcal waga już lekko podskoczyła w górę

Wysłana -
Ptasie mleczko? Kurde mi takie nie wychodzi ostatnio;d jak robisz?
Wysłana -
Whey pudding z AN blenduje z gorącą wodą parę minut (robi się wtedy mega gęsty, z zimną mi taki nie wychodzi), dodaje łyżeczkę żelatyny i do miseczki. Na dnie daje serek wiejski i do lodówki na kilka godzin. Jak już gotowy to wyciągam do góry nogami i smaruje masłem. Smak jest mega i są trzy warstwy:
- masło (najlepsze nerkowce imo do wheya karmel/ciasteczko)
- serek wiejski
- galaretka
Wysłana -
Nie wiem czy któryś z Was ma podobnie, ale wystarczy mi 2-3s z ciężarem 60kg w MCNPN, a przez kolejne kilka dni dwója spizgana jak nie wiem co, a co dopiero na ciężarze 180 i więcej, muszę wziąć więcej wolnego od treningów dołu
Wysłana -
dzieki Wiciu, z wiejskim nie robilem:d

okruszek dla mnie mcnpn najlepsze cw na dwójki
Wysłana -
Okruszek ja z hantlami też robię znacznie mniejszym ciężarem, za to nogi są dużo bardziej proste (przez co trochę plecy puszczam), za to wersje siłową robię z lekko ugiętymi nogami, żeby sobie krzywdy nie zrobić przez przykurcze i jak najdłużej progresować. W drugiej serii gdzie już ciężar jest mniejszy robię to na bardziej prostych z wolnym negatywem i większą kontrolą ruchu żeby bardziej "dobić" ten mięsień
Strona 61 z 61
Dodaj odpowiedź