SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Wiele lat treningu,Pasja - BRAK EFEKTÓW

Wysłana -
Witam wszystkich mam do was straszną prośbę o pomoc, otóż trenuję już bardzo długo już będzie z 10 lat ale moje efekty są zerowe można powiedzieć że stoję w miejscu, ciężko przekroczyć mi pewną granicę.

Obecnie zaobserwowałem efekty ale nadal nie przekroczyłem tej swojej granicy( wzrost 184-84Kg-Biceps 40cm,Klata108cm,Udo 62cm ) dodam że pracuję na budowie od godziny 7:00 do 17:00, Śpię od godziny 22:00 do 5:20 prowadzę dietę Waga 82 zjadam około 3100 kcal{scren poniżej} mój trening to FBW

Poniedziałek A godz 18:00

Siady 3 serie 65kg 12 pow
Plecy 3 serie podciągania na drążku 7razy
Barki 3 serie wyciskania żołnierskie 12 pow
Klatka 3 serie 70kg 12 pow
Biceps 3 serie Hantle 15kg 24pow,17kg 20pow, 20kg 16 pow (powtórzenia 24,20,16 liczone na 2 ręce czyli połowa na ręke)
triceps 3 pompki na poręczach 12 pow

Środa B godz 18:00

Zakroki hantle 24kg 12 powtórzeń na nogę 3 serie
Udo dwugłowy uginanie nóg wyciąg 85kg 12 pow 3 serie
Plecy wiosłowanie sztangą w opadzie 30kg 3 serie
Barki tył opad hantla 6 kg 12 pow 3 serie
Klatka skos góra 65kg 12 pow 3 serie
Biceps modlitewnik 30 kg 12 pow
Triceps sciąganie linki za głowę na wyciągu 45kg

Piątek to samo co poniedziałek.

Moje pytania do was to:
1- co sądzicie o diecie ?
2- co sądzicie o treningu? (Przypominam że pracuję na Budowie)
3- co zmienić ?

Pozdrawiam i dziękuję.
Dieta poniżej zazwyczaj w posiłku mam jakieś ważywa ale nie wypisywałem ich.






Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-16 20:18:33
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wrzuć jakieś zdjęcie -ale z tego co widzę to trening lipa-dobry dla początkujących i ze stażem do 2 lat.

Dieta moze byc ale na tym masy to nie zrobisz :)
Wysłana -
Więc co radzisz? bo chcę właśnie zbudować masę i w końcu przekroczyc ten próg, mam problem z dobraniem obiętośći treningowej, no i dieta daje mi w kość bo jak tylko wrzucę dodatkowe kalorie to zaczyna mnie podlewać i boję się że będe wyglądał jak wieprz.


Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-16 20:51:39
Wysłana -
jw., wrzuć zdjęcie a będzie już wiele rozjaśnione, trening powinien być konkretny jeśli chcesz się rozwijać, a to nawet na start nie jest za mocne...
Wysłana -
ok





Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-16 21:54:18
Wysłana -
proszę o jakieś uzasadnione rady, głównie o dietę i objętośc treningową, praca na budowie + siłowna daje niezle w kośc można powiedziec że pod koniec tygodnia jestem niezle zajechany. a jeśli ktoś doradził by mi w diecie i treningu byłbym okropnie wdzięczy.
Wysłana -
Ostatni posilek same owoce
W poprzednich bulka,bulka,gainer,szynka tlusta dieta slaba poczytaj o podstawach diety i wrzuc cos nowego do sprawdzenia
Zreszta wydaje mi sie ze u Ciebie to redukcja powinna byc bo chyba troche tluszczu siedzi
Jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne?


Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-06-17 16:01:16
Wysłana -
zapotrzebowanie około 3200. a co do tej redukcji to kolejny problem bo jak tylko utne kalorie to pozbywam się więcej miesni jak tłuszczu. taki posrany organizm. jak robiłem rok temu redukcje to z 39cm w łape zostało 36 a do tego kostki jakiejs na brzuchu ekstra nie było.

zaczynam podejrzewać że głównym winowajcą może być za duża objętość treningowa w stosunku do pracy na budowie, co myslicie?


Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-17 16:23:34
Wysłana -
Głównym winowajcą tak po mojemu jest to, że zwyczajnie jesteś fest podlany i to nie mięśnie Ci lecą, ale po prostu masz tyle salcesonu na sobie. 3 cm z ramienia Ci zleciało? To tylko pokazuje jak wielka czeka Cię redukcja.

Trening tragiczny, bez żartów że Ty 10 lat na czymś takim siedzisz.

Wiosło sztangą 30 kg? Samym gryfem? Wyciskasz na klatę więcej niż w przysiadzie robisz? Masz totalnie zaburzone proporcje siłowe i braki w podstawowej wiedzy o diecie. Kilogram owoców dziennie? 1/3 Twoich źródeł białka to szynka sklepowa?

Wiesz co, ja bym na Twoim miejscu wykupił dietę i trening nawet u nas na Potreningu, będzie 10 x lepsze niż to co Ty tutaj odpierdzielasz.

Przepraszam za dosadność bo jestem młodszy od Ciebie, lecz masz taki sam poziom jak ten nastolatek co pisał że biceps zerwał wyciągając piłkę siatkową zza drabinki na sali gimnastycznej;)

Jak Cię robota na budowie tak męczy to przełóż siłownię na weekend kiedy możesz się wyspać i lepiej pojeść, trening nawet będzie efektywn.
Wysłana -
Gats 2 ok czyli wszystko zle więc co proponujesz? jaki trening (FBW,Split,PPL)??? Jaką objętość ? i co zamienic w diecie?
po jakiej stronie leży problem bardziej po stronie treningu czy może diety do czego powinienem się przyłożyć? praca na budowie nie pozwala mi na jedzenie jakichś ekstra posiłków w ciągu dnia więc bułka pełnoziarnista to jedyny wybór. prowadziłem już wiele diet i wiele treningów miałem ten co wyżej opisałem prowadzę od 2 miesięcy i powolny progres jest ale nadal nie mogę przekroczyc pewnych granic 40cm w łapie i koniec, super pompa na treningu a na drugi dzień wszystko jakby schnie,więc pytanie czy dopierdzielic obciążenia i zmniejszyc objętośc czy zwiększyć tylko objętość. cwiczyc 3 razy w tyg czy 6 razy. wytykasz mi błędy a gdzie jakieś propozycje co zrobic?


Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-17 17:32:38
Wysłana -
Kozio1986
Gats 2 ok czyli wszystko zle więc co proponujesz?
wszystko napisal co proponuje a naistotniejsze to to wg mnie
,,Wiesz co, ja bym na Twoim miejscu wykupił dietę i trening nawet u nas na Potreningu, będzie 10 x lepsze niż to co Ty tutaj odpierdzielasz,,
Do tego dobrze napisal ze widcznie tak jestes zatluszczony ze spada 3cm tluszczu z reki a nie miesien
Wykupi diete i trening i zredukuj dobrze nawet i niech bedxie 35cm w lapie a i tak bedzie lepiej wygladalo,nie patrz na centymetry i wage tylko wyglad w lustrze
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź