SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Wiele lat treningu,Pasja - BRAK EFEKTÓW

Wysłana -
Niestety nie wszystko napisał, tylko się powymądrzał, naciąga na beznadziejne płatne diety i treningi z kopiuj wklej zamiast napisać coś mądrego, Ja wiem że ta dieta nie jest rewelacyjna i że trening też trochę dziwny ale to chyba logiczne że nie cwiczę tak 10 lat helloooou, średnio co 3 miesiące zmieniam treningi i diety ale nie potrafię zrobic z siebie (mięsistego DZIKA) szukam głównego winowajcy który coraz bardziej przez tyle lat skłania się ku regeneracji i objętosci, więc pytania te same co powyżej i nadal czekam na jakieś propozycje. gdybym wiedział że te wasze diety z kopiuj wklej naprawdę przyniosą efekty to bym zapłacił każdą sumę. rok temu miałem taką dietę i też nie przekroczyłem granicy 40cm tylko mnie zalało tak jak na zdjęciu a na treningach 7 poty więc?






Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-17 17:56:18

Zmieniony przez - Kozio1986 w dniu 2018-06-17 17:57:45
Wysłana -
nie przekroczyłeś i nie przekroczysz dopóki nie weźmiesz się za porządny trening- w dziale tym, jak i dla początkujących są w podwieszonych bardzo dobre tematy o treningach, zaglądnij też do działu odżywianie i czytaj, analizuj, wyciągaj wnioski...
Wysłana -
powiedziałbym ogólnie, ze masz taki typ budowy/metabolizmu, że raczej szybko bym nic nie starał się robić, przyjdzie zapewne ale powoli, no i gdy wszystko będzie poukładame- osobiście spodziewałem się raczej że będziesz mały a odtłuszczony biorąc pod uwagę pewien atut pod tym względem jakim jest praca na budowie
Wysłana -
Zgadza się budowa kompletnym zaskoczeniem.

Wielu kulturystów pracowało i pracuje na budowach -nawet sam Arnold też tam pracował -nie wpływa to na formę i na intensywność treningów.
Sam kiedyś też pracowałem na budowie i zrobiłem przy okazji jedna z lepszych form w tamtych czasach-dzięki dodatkowej aktywności z betoniarką i taczkami-wylewaliśmy stropy :)

Pierwsze -musisz kompletnie zmienić podejście do treningu-wchodzić na ciężary w głównych ćwiczeniach-przysiady,mc,wyciskania.
Do tego zwiekszyć ilość serii-min na 5.

O treningu na 3 seriach zapomnij na zawsze -to są fitnesowe bajery.
Bobrze też byłoby zrobić parę treningów z doświadczonymi trenującym-np wziąc udziaw Ustawkach SFD,gdzie możesz pogadać i potrenować z mistrzami.

Albo poszukać u siebie jakiegoś dobrego kulturyste i zapłacić za kilka treningów z nim-wiele rzeczy wtedy błyskawicznie zrozumiesz.
Wysłana -
Dziękuję panowie, jeszcze byłbym wdzięczny jakbyście mi podwiesili jakiś trening który by do mnie pasował bo nie chce znów eksperymentować. pozdrawiam
Wysłana -
musisz dźwigać kolego, nie ma zmiłuj.
Nie napiszę chyba nowości.

Nawet wolałbym zrobić 3-4 ćwiczenia na treningu z dużymi klamotami aniżeli bawić się w izolacje czy tam inne bzdury
Wysłana -
Dokładnie jak kolega wyżej.
Do tego moim zdaniem redukcja jest wskazana. Każdemu się wydaję że ma więcej mięsa na sobie niz jest w rzeczywistości i dlatego na redu większość panikuje że mięśnie lecą i zaczyna się kombinowanie.

Ciężko trening i progresja ciężaru plus deficyt
Wysłana -
Osobiście bym zredukował parę kg tłuszczu i później zaczął budowanie z rozsądnym podejściem.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź