SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

W temacie będę o wszystko pytał a nie zakładał nowe tematy i smiecił na forum

Wysłana -
Witam. Mam pytanie. Zaczynam nową pracę i teraz nie będę mógł chodzić tak jak planowałem na siłownię,to jest miało być poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek a będzie różnie czyli raz zamiast piątku będzie sobota, raz niedziela. Jednym słowem nie będę miał z góry zaplanowane dni tylko jak mi przypadnie wolny dzień. Czy to pogorszy jakość moich treningów?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie będzie problemów jeśli to będzie sesnownie rozplanowane w skali tygodnia. Musisz uważać żebyś nie trenował dzień po dniu tych samych partii.
Wysłana -
Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Wysłana -
idealnie nada sie wtedy plan dzielony typu push/pull/legs, bo nawet jak przypadnie ci cwiczyc dzien po dniu, to nie bedzie tragedii
Wysłana -
A na czym polega ten plan?
Wysłana -
W jeden dzień dajesz ćwiczenia odpychające np wyciskania w drugim dniu przyciągające mc, wiosłowania, uginania i osobny dzień na nogi. Ewentualnie można podzielić ciała w całości na push pull.
Wysłana -
Aha rozumiem. Dzięki
Wysłana -
Dobry pomysł z tym tematem
Mamy już jedną taką pacjentkę w odżywianiu
Wysłana -
Witam. Pytanko małe. Jestem z kumplami nad jeziorem. Robimy grilla więc nie zjem pełnowartościowego posiłku tylko dwie kiełbasy i chleb,do tego dwa piwa. Czy jak wlicze to wszystko w bilans diety całodzienny nie wyszkodzi mi to za dużo szkód? Może trochę głupie pytanie ale jest to dla mnie ważne bo nie po to zapiera**lam cały tydzień na silce żeby zmarnować to wszystko przez jeden wypad nad jezioro.


Zmieniony przez - tey w dniu 2018-06-09 13:46:52
Wysłana -
Smialo jedz
Wysłana -
To ucieszyłeś mnie. Pozdrawiam
Strona 1 z 7
Dodaj odpowiedź