sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

W stronę Szczęścia... DZIENNIK

Temat przeniesiony z 'Dzienniki Juniorów' przez: Remik7
Wysłana -
Dobry ,witam wszystkich ciepło! ...
Nazywam się Adam , mam 17 lat ,ze sportem nie od zawsze byłem na "Ty " ,w dzieciństwie byłem typowym pulpetem ,nic specjalnego chyba nawet nadwagi nie miałem ale wyglądałem jak ...(no w sumie nijak) bf był ostry! Z czasem powoli zrozumiałem żę niczemu mi to nie służy i wtedy zacząłem moją historię ze sportem .Mnóstwo było dyscyplin ,może z czasem wam opowiem ;-
Obecnie przystałem na treningu ukierunkowanym pod SW/Kalistenikę , i mam nadziej że już na tym zostanie.
Dziennik ma ten na celu trzymać moją motywację/dążenie do moich celów i pomóc w samorozwoju

podam podstawowe dane .....reszty nie trzeba
Wzrost 175
waga 60-62 +/-
pas 73/74

Cel
Tego jest naprawdę sporo ,poczynając od dobicia do 15 pow w podciągnięciu kończąc na podciąganiu 1rącz/pompki w staniu na 1 ręce i wiele innych figur o jakich mogę narazie tylko pośpiewać

Ogólne pojęcie diety w moim życiu zaczęło się gdzieś pod koniec 2 klasy gimnazjum .Zacząłem czytać,oglądać vlogi ,różne czasopisma ,oraz eksperymentowałem i robie to dalej ,na własnym organiźmie.Obecnie nie ma masy/rzeźby trzymam na stałym poziomie wagę i pilnuje miski.

Trening :
trenuje planem jaki napisał Mawashi wersja trudniejsza
http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
oczywiście już go nieco przerobiłem pod siebie
Suple??
wpc + omega 3 i multivitaminy od czasu do czasu .


AAA no tak zapomniał bym ,foty wrzuce jak się spompuję bo nie chce wstydu narobić

NO to co ,z mojej strony na wstępie to tyle ,mam nadziej że ktoś tu będzie zaglądał ,wyrażał swoje zdanie/opinie na dany temat ,licze na wasze wskazówki które na pewno przydadzą się początkującemu ...czyli Miiii.
Pytajcie,komentujcie,dawać dobre rady i tylko takie Do usłyszenia ...
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
z ciekawości
co zmnaczy że przerobiłeś trening pod siebie? czyli jakie zmiany?
Wysłana -
no już nawet gadaliśmy chyba w spamie o tym ,ćwiczenia które wykonywałem od początku zgodnie z planem tj. pompki zwykłe czy wykroki ,dałem na pompki z nogami na podwyszyeniu ,przysiad z wyskokiem /pistolety
Wysłana -
obczaiłem takie cuś w sklepie bo akurat promo na nie było ,7g ww/100g ,bez kofeiny ,witaminki widać na fotce ,ale ten smak dawno czegoś tak dobrego nie piłem ,polecam głównie ten jaśminowy

Wysłana -
Będę zaglądał rzecz jasna. NIE MA OPYERDALANIA

Zmieniony przez - Cichociemny w dniu 2014-11-29 09:52:29
Wysłana -
Powodzenia.
Wysłana -
no ja już... po dzisiejszym ściskaniu drążka ,i jestem zadowolony było ok ,gdyby nie fakt że na strychu mam temperaturę na -
Wysłana -
1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń
2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń + 5kg
3) pistolety -6 powtórzeń
4)Podciąganie na drążku nachwyt na szerokości barków (m. pleców) 6-8 powtórzeń
5)Pompki nogi w górze/ (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń
6) Wyciskanie ciężarka (m. naramienne) 8-10 powtórzeń
7)Uginanie przedramion ze sztangą () tak się składa że mam sztange/sztangielki)( (m. dwugłowe ramion) 8-10 powtórzeń
8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń
9)uginanie przedramion (m. przedramion) 17-20

X3
i taka tam szamka


Wysłana -
papu fajnie wygląda
Wysłana -
samo mięso w posiłku?
Wysłana -
makaron na kuchni jeszcze stał :) no dziś wolne , mam 3x trening ,zastanawiam się czy moge1-2x w tyg w dnt dać gimnastykę/coś na gibkość ,no ogólnie w tę stronę ...?

Zmieniony przez - Valerik w dniu 2014-11-30 07:15:09
Strona 1 z 18
Dodaj odpowiedź