SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

W drodze do celu.... - IboK Dziennik Treningowy

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23407

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 4217 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 43747


Nazywam się Rafał Kobylarz, sporty siłowe trenuje od prawie 7 lat. Trochę się pozmieniało gdyż oprócz trenowania Strong-Mana postanowiłem spróbować swoich sił w pchnięciu kulą. Po długich długich namowach, rodziny tj. taty i wujka którzy też trenowali pchnięcie kula postanowiłem podjąć się wyzwania.

Moje wyniki siłowe to:
-Martwy ciąg-423,2kg, 433,2 kg do kolan,
-Przysiad ze sztangą z tyłu-353,2 kg,
-Wyciskanie leżąc-200kg,

Obecnie trenuję 2 razy dziennie 5 dni tygodniu, 2 soboty w miesiącu mam przymusowe wolne gdyż studiuję. A 2 trenuję.
Rano mam treningi u siebie na siłowni (wszystkie ćwiczenia na siłowni, skoki, wieloskoki, ćwiczenia specjalistyczne i bieganie), wieczorem robię trening w klubie w Sosnowcu wszystko pod kątem poprawienia techniki.
Kulę trenuję dokładnie 2,5 miesiąca, wyników narazie nie podam, podam w odpowiednim czasie Trochę przeżywam fakt że będę musiał znowu niektórych rzeczy się uczyć tak jakby od zera.
2 treningów dziennie nie miałem przez 4 lata jak trenowałem strong-man, także motywacji mi nie brakuje.

Chciałem podziękować firmie Activlab która zaufała mi, i pomogła w przygotowaniach. Mam nadzieję że starania nie pójdą na marne, i coś z tego wyjdzie. A jak to już będzie to zobaczymy

Dokładnie trening, jak i resztę rozpisze jutro.



Zmieniony przez - IboK w dniu 2010-11-17 22:30:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie