SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Właściwy plan treningowy ?

Wysłana -
Siemanko ! Od niedawna zacząłem ćwiczyć z ksiażką pt "siła bez siłki" z własną masą ciała . Mam pytanie czy 4 dni splitu zgrałoby się z jednym dniem w którym ćwiczę samymi ciężarami ? Cwiczenia wygladaja tak , ze w poniedzialek robie pchanie czyli pompki itd, We wtorek robie nogi, srode podciaganie , a w czwartek korpus . Z góry dzięki i przepraszam jeśli zły dział.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
można to pogodzić ale... pokaż jak wygląda te plan,bo rozbijanie treningu domowego na ćwiczenie każdej partii osobno to taki średno udany pomysł.
Wysłana -
Trening zmienia sie minimum co dwa tygodnie , wraz z nim cwiczenia , serie i powtorzenia.
Poniedzialek . Pompki ze stopami na podwyzszeniu z pauza 3 sek w pozycji dolnej , odepchniecia , wyciskanie zolnierskie ze stopami na podwyzszeniu , tak trzymac , pompki z wasko ulozonymi dlonmi i stopami na podwyzszeniu , dipsy

Wtorek Przysiady na jednej nodze , przysiady z wyskokiem i pauza w pozycji dolnej 4-6 sekund , wykroki w bok 4-6 sek w pozycji dolnej , wykroki w tyl tez z pauza . Rumunski martwy ciag jednonoz z pauza , wskoki na skrzynie.

Sroda podciaganie nachwytem , podchwytem , wyciskanie sztangi stojac i podciganie sie z nogami na podwyzszeniu

Czwartek wznosy nog w zwisie z ugietymi kolanami , zelazny krzyz z ugietymi kolanami, wyprosty bioder jednonoz , superman , wznosy w siadzie , rosyjskie skrety
5 powtorzen pierwszego cwiczenia 12 drugiego , sposob treningu zmienia sie co jakis czas
Wysłana -
Po co tak często zmieniasz? Nie da rady ani ułożyć ani obserwowac progresu przy tak częstych zmianach.

wyciskanie sztangi stojąc nie jest ćwiczeniem na plecy

Ćwiczeń masz zdecvdowanie za mało by rozbijać partie na jedną dziennie. Rób całościowe FBW lub jeśli chcesz podział to na ćwiczenia push/pull
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź