SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Vivi się kurczy// redukcja początkującej

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 599
Cześć Wam wszystkim!
Tym postem zaczynam swoją przygodę na Forum. Postanowiłam założyć dziennik dla motywacji, mam także nadzieję na wsparcie i rady od bardziej doświadczonych :)
W temacie ćwiczeń jestem zielona- aczkolwiek pilnie studiuję forum, przychodzę z otwartym umysłem i chęcią nabycia nowej wiedzy.
Motywacja do ćwiczeń poza wewnętrzną to mój chłopak, który 8 msc temu zaczął trenować i z chudego chłopczyka zamienił się w umięśnione ciacho, i co trening jest tylko lepiej...z kolei ja w czasie ostatniego roku przytyłam i straciłam kształty, stałam się prostokątem. także do wakacji chciałabym jakoś wyglądać, żeby się głupio przy nim nie czuć :P
Za poświęconą uwagę i wszelkie rady będę wdzięczna po stokroć!

Wiek : 20
Waga : 60
Wzrost : 163
Obwód w biuście(1) : 91,5
Obwód pod biustem : 82
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 72,5
Obwód na wysokości pępka : 83
Obwód bioder (3): 91,5
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55
Obwód łydki : 38,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz : wszędzie w miarę równomiernie
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch, biodra
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) wf 1x w tygodniu, różnie: aerobik, step, fit ball, ćwiczenia ze sztangielkami
Co lubisz jeść na śniadanie: omlety, jajecznice, nie lubię słodkich śniadań
Co lubisz jeść na obiad : mięso z kurczaka, kaszę uwielbiam, zupy, niestety również wszelkie odmiany spaghetti
Co jako przekąskę : nie mam preferencji, z reguły nic słodkiego
Co jako deser : drożdżówki
Ograniczenia żywieniowe : brak (aczkolwiek nie cierpię ryb;))