SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ucisk z tyłu głowy na i po treningu, ból głowy.

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1876

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6
Witajcie,
Trenuję od 8lat na siłowni w ciągu tych lat zdarzył mi się również 2letni epizod z mieszanymi sztukami walki. Nigdy raczej nie miałem problemów z ciśnieniem. Obecnie mam 27 lat. Jakieś 6ms temu miałem nerwowy okres w życiu i dopadła mnie nerwica. Zdarzały mi się napady nerwicy przed spaniem, ni z tego i z owego bez przyczyny skok ciśnienia i ogólne mocne pobudzenie. Byłem u lekarza rodzinnego stwierdził, że ciśnienie książkowe 120 na 80, osłuchał, pikawa chodzi jak należy. Dlaczego o tym piszę? Bo to zbiega się w czasie z pojawieniem się u mnie czasami po treningu bólem z tyłu głowy i uczuciem ucisku. Zdarza się to raz na 3 może 5 treningów. Nie jest bardzo uciążliwe. Ostatnio byłem na drobnym zabiegu przy którym zastosowano znieczulenie "w kręgosłup" miałem miesiąc przerwy od siłowni i po powrocie mój ból głowy i ucisk pojawiają się częściej. Czuje ucisk w głowie (jak by skok ciśnienia) przy robieniu wycisku na ławce (klata) czy na barki, rozumiem, ze ciężary nie są już takie małe (ostatnia seria 120 x 8 plus bonusowo zawsze 140 3-4 razy lub 150-155 na raz) ale przecież ludzie dźwigają po 200 i więcej, a tak nie mają. Po treningu czuje ucisk z tyłu głowy nie zawsze ale jak pocisnę ostro to się pojawia, czasami głowa boli (nie mocno ale jednak tak ciśnieniowo, ucisk z tyłu i trochę jak by na nos) Pomiar ciśnienia po treningu (zanim wrócę do domu z myciem jakieś 30 min) oscyluje w granicach 120-130 na 60-75, a więc bez tragedii. Kupiłem sobie opaskę sportową na Aliexpress z pomiarem ciśnienia (w domu na spokojnie z domowym pomiar jest w granicach różnicy 5, więc całkiem fajnie) nie wiem jak na siłowni bo podczas treningu opaska po lekkich