SFD.pl Scena MMA i K-1

Dodaj odpowiedź

UFC77-Hostile Territory

Wysłana -


20 pazdziernik-walki odbeda sie w Cincinnati (stan Ohio)
Spotkanie to ma ogladac 20.000tys.widzow co ma byc rekordem w MMA

Rozpiska:

Anderson Silva vs. Rich Franklin
Tim Sylvia vs. Brandon Vera
Eric Schafer vs. Stephan Bonnar
Alan Belcher vs. Kalib Starnes


Jason MacDonald vs. Yushin Okami
Alvin Robinson vs. Jorge Gurgel
Josh Burkman vs. Forrest Petz
Matt Grice vs. Jason Black
Demian Maia vs. Ryan Jensen

Zrodlo:slyszalem w satellite radio

typowac panowie
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
jak dla mnie to słaba rozpiska, no może poza Vera vs Sylvia. Stawiam na "Gniota", jemu trochę szczęścia wystarczy by wygrać
Wysłana -
Rozpiska słaba, nie będę nawet oglądał.
Wysłana -
jaka slaba? chyba Tima nie kojarzycie jego amerykanie uwielbiaja,dlatego tak duzo ludzi na te walki idzie,chca zobaczyc jak Tim Sylvia szaleje,dla was zawsze slaba ---jak jakies byly pridowiec z wielka slawa nie walczy
Wysłana -
gala bez splendoru, nie wiem czy warto ogladac
Wysłana -
Rich Franklin -Stefan Bonnar i Tim Sylvia to dla was slabi zawodnicy??
Moze mniej w swiecie znani niz shogun(ktory jak widac tylko slawe posiadal,bo ciezko nazwac umiejetnosciami to co pokazal w UFC)ale w UFC to bardzo znani goscie,ja z niecerpliwoscia czekam na ta walke jak i wszyscy co lubia UFC
Ci trzej panowie na gorze to sa moje typy,kto chce kase zarobic smialo moze stawiac


Zmieniony przez - jaruss w dniu 2007-10-15 20:50:04
Wysłana -
Tim Silvia ? Nic wielkiego nie pokazuje. Zresztą klasę pokazał w walce z Couturem
Wysłana -
Trzeba przeprowadzic terapie wstrzasowa i przerzucic sie na te muliste ufc z przekupionymi sedziami i kupionymi walkami(przykladowo kolana konga na winogrona Crocopa i wszystkie przegrane walki bylych zawodnikow Pride, a nastepnie zamkniecie Pride). Fiedzia sie nie zgodzil przejsc do UFC bo pewnie tez oferowali mu dostanie w******l HRHHRHRHRHRHR, chwala mu za to ze sie nie sprzedal.
Dana nawet kiedys mowil, ze niech nikt nie mysli ze najsilniejsi ludzie mieszkaja w Japonii tylko w U.S. i to pokazuje jego manie wielkosci niczym Hitler RHRHHRHRHRHR

Zmieniony przez - Life-tec w dniu 2007-10-16 06:49:21
Wysłana -
hehe life-help,dobre kawaly nam tu opowiadaszwszak wszyscy wiedza ze crocop mogl walke przerwac ,po tych niby twoich smiertelnych uderzeniach na "winogrona", ale chcial dalej walczyczreszta byl zbity jak pies juz przed tymi kolanamimam ci tu wrzucic powturke czy chcesz dalej zyc prideowym klimatem
to bylo raz dwa to to ze fedor mial zbyt chciwych managerow,teraz sobie w brode pluja(pewne zrodlo,HCF niedlugo )),gdzie on przeszedl! juz o nim bedzie slaaabo slychac ,mozna o nim wrecz zapomniec,chyba ze sie otrzasnie z tego i zerwie kontrakt,
Wiem ze wam to nie odpowiada bo jestescie wychowani na pride,ciekawie bylo przed walka crocopa czy shoguna tutaj teraz cisza jak w kostnicy,wasze slawy dostaly becki i nagle ucichlo wszystko, jakies male zainteresownie sie zrobilo tym wszystkim,mma upadlo???
Nie bo jest UFC dla was to moze jakis obcy twor ale ja sie na tym wychowalem tak jak wy na pride
Wiec skonczie plakac w rekawy i gadac o sprzedanych walkach,zacznijcie sie interesowac UFC,bo skonczycie na ogladaniu starych walk na youtube,
a naprawde sadze ze chlopaki z UFC maja wiele do zaoferowania
"Have fun " jak to sie mowi
Wysłana -
sprzedawane walki to są w boksie-bo wokół niego robi sie prawdziwy marketing i wielka kase nie wiem czemu boks jest tak popularny w stanach, ufc jest bardziej widowiskowe i brutalne powino wiecej klientów przyciągac

Zmieniony przez - Dawidek@ w dniu 2007-10-16 09:46:39
Wysłana -
"Jaruss", grubo jedziesz. "Rampage" ruleZ! "Mino" ruleZ! A zobaczysz jeszcze Hita i Henda jako zwycięzców. Także wszystkie wagi będą obstawione przez Pride A jak dla mnie Mirco może już kończyć karierę, nigdy go nie lubiłem. I nie ciesz się tak z przegranych walk pride'owców, bo gdy przyzwyczają się do nowych zasad oraz poznają cwancyki odnośnie brania koksu (w Japonii można było walić ile wlezie) to wtedy zobaczysz całą siłę Pride'a i pojadą tych Twoich farmerów na hamburgerach wyhodowanych A szczególnie "mega strikera" Sylvię hehe
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź