SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tyrozyna i therma pro

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4668

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 21032 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 208598
Mam pytanie czy zazywanie ich przeszkadza sobie albo cos?? Jak wiecie jestem zielony w suplementacji wiec dlatego pytam. Aha therma with sida...itd.

Sorry za glupie pytanie

Pozdrawiam.

"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 21032 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 208598
No wiec, mialem dwa treningi w sobote i niedziele kazdy o 9 rano. W sobote wzialem 6 kaspulek tyrozyny na pusty a potem 2 kaps. thermy (mozna powiedziec ze na pusty bo wypilem tylko 0.5l jogurtu, ale niestety to byl maks co moglem "zjesc") - efekt - wiecej energi i jakos lepiej sie czulem, nie odczulem natomiast nadmiernego pocenia.

W niedziele, nie wzialem tyrozyny, ale wzialem 3 kaps. thermy (pusty zol. - 2 rogaliki 7 days), efekt - moze wiecej energii, nie odczulem nadmiernego pocenia. Co wiecej, rening skonczyl sie kolo 12, natomiast kolo 15, 16, tak jakbym notowal "zejscie" po thermie. Niewykluczone, ze przyczyna byly te posilki rano wysoce niewystarczajace i zle, lub tez zle regeneracja po sobocie (spalem jakies niecale 6 godzin).

Verona, prosze o to moja opinia.