SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Tygodniowy Trening FBW + Tabata

Wysłana -
Ćwiczenia co do jednego skopiowałem z FBW ABC. Może to i lepiej zrobić tak jak napisałeś. Jednak wolę odciążyć plecy jeśli to będzie lepsza opcja.
A co dalej?
Wysłana -
Pomoże ktoś?
Wysłana -
Nie trzeba juz poza tym nic zmieniać.
Wysłana -
1. A jak dobrać obciążenie w seriach 4x8 ?
Stałym obciążeniem 4 serie, czy z każdą zmieniać, jaki ma to być ciężar od maksymalnego np.

2. Czy stosunek serii i powtórzeń jest dobrze dobrany w każdym ćwiczeniu, tzn czy gdzieś nie zamienić 5x5 na 4x8 albo na odwrót?

3. Jak wykonywać podciągnięcia i dipy, tzn. jak to rozpisać na serie/powtórzenia?

4. Jak dobrać przerwy między seriami i ćwiczeniami, żeby trening okazał się najskuteczniejszy? (Jak przerwy będą za krótkie to wydłużę, a jak za długie to z biegiem czasu będę skracał).

Wielkie dzięki za wasze odpowiedzi.



Zmieniony przez - DawidDawid98 w dniu 2018-05-16 15:21:24
Wysłana -
1 Dobrze jest progresować, chyba że na koncu treningu robisz jakieś cwiczenie, mięśnia masz już dogrzane mozna wrzucić 4 serie maksymalnym cieżrem.
2 wtrzymałości nie zbudujesz na niskich powtórzeniach
3 tak samo jak inne cwiczenia
4 miedzy seriami pk 90 sekund powinno starczyć
Wysłana -
Ja zalecam 4 serie stałym ciężarem. Zanim oczywiście dojdziesz do ciężaru roboczego to serie rozgrzewkowe, których nie wliczasz.
Wysłana -
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, żeby odpowiedzieć na moje pytania. Na pewno wszystkie informacje się przydadzą.
To 4x8 najpierw porobię na jakimś stałym ciężarze, którym będę w stanie zrobić pełne 4 serie, a co jakiś czas będę starał się zwiększać obciążenie.
Wielkie dzięki.
Wysłana -
Pozostało życzyć powodzenia
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź