SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trudny wybór

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2043

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11682
Witajcie

Wiem, że może nie Was powinienem pytać o to tylko samego siebie i lustro ale potrzebuję chyba takiego duchowego wsparcia i motywacji. Zacznę może od początku by wytłumaczyć Wam mój dylemat. Otóż mam 22 lata, pochodzę z Podlasia. Jestem studentem, pracuję, mam dziewczynę, chodzę na siłownie... Od zawsze byłem grubaskiem, jednak w liceum wziąłem się za siebie, dużo biegałem, zdrowo się odżywiałem i przez to sporo schudłem. Później, gdy się wyprowadziłem z domu rodzinnego zacząłem chodzić na siłownię z przerwami. Wiadomo, jak to jest na początku: człowiek uczy się na błędach i z czasem nabiera doświadczenia oraz poznaje swoje ciało. U mnie było tak samo. Znam już podstawy diety, poprawną technikę i mniej więcej jak trzeba ćwiczyć. Na poziomie, na którym obecnie jestem w zupełności mi wystarczy. Jednak jak już wcześniej wspomniałem, od zawsze miałem więcej tłuszczyku. Nie jest to jakaś katastrofalna ilość, przez którą nie śpię po nocach ale trochę mi przeszkadza. Zwłaszcza, że jestem typowym endomorfikiem: tłuszcz głównie w okolicach klatki piersiowej, brzucha, bioder, ud, krótkie kończyny, szerokie biodra i obręcz barkowa (tak mi się wydaje). W tym roku postanowiłem, że zrzucę zbędny tłuszcz i późnej jesieni/na początku zimy spróbuję dorzucić trochę mięsa. No to w maju (o ile dobrze pamiętam) rozpocząłem redukcję. Fajnie wszystko szło. I pewnie nadal tak by było gdyby nie kilka wyjazdów, odpuszczonych treningów i diety. Redukcja niestety wymaga cierpliwości, systematyczności, poświęcenia. U mnie z regularnością to teraz jest na prawdę różnie. Fakt faktem, mam mniej na wadze. Ale nadal to nie jest to co chciałem osiągnąć. W sumie to wątpię, że w tym roku mi się to uda