SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trudne początki spowodowane brakiem wiedzy :P

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1269

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31
Witam Wszystkie Panie ;)
zostałam skieowana tutaj, więc powtórzę swój problem.
Jak wiadomo zbliża się lato, więc trzeba się wziąć w garść i zacząć walczyć o piękną sylwetkę. Taki sobie postawiłam cel tej wiosny ;)
Moje pytanie jest niezwykle ważne, bo dotyczy podstawowej kwestii, a mianowicie: od czego zaczać w ogóle ćwiczenia? Konkretnie chodzi mi o ujędrnienie ciała. Prowadzę zdrowy tryb życia od jakiś pięciu lat, więc jestem otwarta na wszelkie nowości ;) niestety, nie znam się na treningach. Kiedyś coś próbowałam, ale było to tylko tymczasowe i niestety z braku czasu musiałam zrezygnować z treningu. Oczywiście teraz tego bardzo żałuję i biję się w pierś, ale nie ma co patrzeć wstecz, trzeba iśc do przodu ;D
Dodam tylko, że jestem szczupła (56/57 kg) i mam jakieś 169 wzrostu.
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki, ktore pomogą mi odnaleźć się ponownie w środowisku osób ćwiczących ;)

pozdrawiam ciepło ;))
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
wypełnij ankiete znajdującą sie w regulaminie działu, będzie łatwiej rozmawiać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 19441 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94708
i zdjęcia sylwetki wklej

"No matter your goal, achieving it always starts with belief