SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Triceps

Wysłana -
Kiedyś się utarło przekonanie, że rano na czczo i po treningu ale generalnie nie ma to jakiegoś kolosalnego znaczenia.
Wysłana -
Nie ma znaczenia.
Wysłana -
youngjanek
Panowie, kreatynę jeśli nie chcę cyklować i brać małe ilości 4-5g codziennie to lepiej na czczco, przed treningiem czy po, a może to nie ma znaczenia?


wg badan najlepiej po wysilku, jednak w praktyce nie ma to znaczenia
Wysłana -
Jeszcze takie pytanie, co sądzicie o dodaniu burpees (ale technicznych z pełną pompkom i dokładnym wykonaniem ćwiczenia, nie bezsensownego szarpania na czas) po każdym treningu w 3 seriach i zwiększaniem liczby powtórzeń w celu dodania elementu dynamicznego do treningu :)
Wysłana -
Jak tabata/interwał po treningu ok.
Wysłana -
mozna dorzucic jako element sprawnosciowy treningu jak najbardziej, jak zalezy ci na poprawie funkcjonalnosci
Wysłana -
Może być w formie tabaty, tylko jak to fajnie rozplanować. Jaki czas wysiłku i przerwy na początek?
Wysłana -
Daj moze na początek 20 sekund wysiłku 40 sekund przerwy, zobaczysz jak idzie, każdy jest inny trudno określić jego stan fizyczny
Wysłana -
Dam 30 sekund na 30 sekund i taki cykl powtórze 4x :) wyjdzie 4 minuty
Strona 28 z 28
Dodaj odpowiedź