SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Trening z zerwanym więzadlem krzyżowym

Wysłana -
Witam, jestem nowy na forum i mam poważny problem gdyż ponad dwa tygodnie temu zerwałem wiazadla w kolanie na treningu ju jitsu. Przed kontuzja cwiczylem nawet dwa razy dziennie siłownia pod kątem ju jitsu typowe fbw lub pod dynamike czasem weszły treningi siłowe i obwodowe jeśli byłem już po zawodach. Dodam że miałem diete ścisła diete ale teraz nie wiem jak się za to zabrać ponieważ wogole nie mogę obciążać prawej nogi czyli interwaly odpadają a mam problem bo nie chce się zalać a teraz pozostało mi tylko siedzenie w domu. Mogę wykonywać ćwiczenia na drążku lub siedząc, leżąc :) pomocy panowie!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Górę ciała mozesz normalnie trenować. Aby się nei zalać z kaloriami trzeba uważać.



Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-06-09 11:35:12
Wysłana -
Bardzo dziękuję za odpowiedz
Wysłana -
ustaw podaz kaloryczna na bilans zerowy i nie powinno dziac sie nic zlego.
co do treningu, masz stabilizator?
Wysłana -
Witam, tak mam stabilizator na noge (orteze). Diete też czymam. Wcześniej dużo zbilem z wagi i mięśni pod ju jitsu Ale teraz z tą kontuzją nie dam rady chodzić na treningi więc postanowiłem skupić się tylko na siłowni i budowaniu masy mięśniowej.
Wysłana -
no to smialo cala gore mozna przetrenowac bez problemow ryzyko, ze cos uszkodzisz w kolanie bedzie ograniczone przez stabilizator
Wysłana -
Tylko wybieraj ćwiczenia w siadzie i najlepiej jakby ktoś podawał hantelki chyba że przejscie z nimi nie sprawia Ci problemów a tak to sztanga.
Wysłana -
Dzięki panowie właśnie się wybieram na trening, pozdrawiam
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź